![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]() Eikö löydy? olisko seuraavasta apua?
Ainakin noissa toyotan raidetangon päissä auttaa paljon, kun tietää
kierteen halkaisijan ja nousun Ja ENNEN KAIKKEA kätisyyden. ja sitten toyotassa on noita kartioita useampia erillaisia, vähentää erehtymisen mahdollisuutta kun mittaa kartion minimi ja maksimihalkaisijan sekä pituuden. Ja sitten olisi tietenkin tuon nivelen kokonaispituus ja mahdolliset sivukartiottms. Noiden kierteen nousun mittaamisiin helppo tapa: Normaali M6 nousu 1 mm M8 nousu 1,25 M10 nousu 1,50 M12 nousu 1,75 Ja noilla rautakaupan kilopultteilla helppo mitata tiheäkierteisten muttereiden kierteet, esim. M8x1 mutterin kierteen mittaus ei onnistu useimmilla kierrekammoilla. |
Luokat |
patrol |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Raidetangon pää MB G 1990 | Roots | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 29.01.2011 09:37 |
Raidetangon päät !! | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.06.2005 21:45 |
BJ-40 raidetangon vahvistaminen | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.03.2004 09:26 |
Raidetangon suojausta? | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.10.2003 15:51 |
Raidetangon pää? | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 11.04.2003 06:23 |