Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 07.06.2011, 18:17
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Eikö löydy? olisko seuraavasta apua?


Ainakin noissa toyotan raidetangon päissä auttaa paljon, kun tietää
kierteen halkaisijan ja nousun Ja ENNEN KAIKKEA kätisyyden.

ja sitten toyotassa on noita kartioita useampia erillaisia, vähentää
erehtymisen mahdollisuutta kun mittaa kartion minimi ja maksimihalkaisijan
sekä pituuden.

Ja sitten olisi tietenkin tuon nivelen kokonaispituus ja mahdolliset sivukartiottms.

Noiden kierteen nousun mittaamisiin helppo tapa:

Normaali M6 nousu 1 mm
M8 nousu 1,25
M10 nousu 1,50
M12 nousu 1,75

Ja noilla rautakaupan kilopultteilla helppo mitata tiheäkierteisten
muttereiden kierteet, esim. M8x1 mutterin kierteen mittaus ei onnistu useimmilla kierrekammoilla.
Vastaa lainaten
 

Luokat
patrol


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Raidetangon pää MB G 1990 Roots O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 29.01.2011 09:37
Raidetangon päät !! SoSo Tekniikka & Jutustelu 7 10.06.2005 21:45
BJ-40 raidetangon vahvistaminen mikjus Tekniikka & Jutustelu 13 26.03.2004 09:26
Raidetangon suojausta? Larha Tekniikka & Jutustelu 6 26.10.2003 15:51
Raidetangon pää? Vuosimallit 1968-1982 2 11.04.2003 06:23


Sivu luotu: 16:07 (GMT +2).