![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mites ne alumiini osat siellä käyttäytyy? Hapettumat lähtee? minkälaisen pinnan jättää ja pitääkö jotenkin käsitellä sen jälkeen? Rauta osissa ruosteen poistumista nopeuttaa tosi paljon lämpö. Ite laitoin hj:n letkulämmittimen astiaan porisee. Tai siis oli kaverin idea. siinä on vielä sellanen homma et katkaiseen itse lämmittämisen ku on tarpeeks lämmin vesi. Kyllä kävi sen jälkeen kuplinta siinä astias joka oli lämmin. toinen ku vieressä kylmää vettä niin oli hyvä vertaus astia.
__________________
Konepalvelu Juha Räbinä OY |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
ruosteet tosiaan lähtee hyvin..alumiini vielä kokeilematta..lasikuula puhalluksella saa nätin jäljen alumiiniin..
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ite ole suunnitellu kans tuota rungon sinkissä käyttämistä. Mitä makso tuo sinkki ja miten puhdistit rungon sisältä?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Laita sit tuloksia ku oot Wille kokeillu sitä happokylpyä alumiiniin.
Rungon sisustan puhistin painepesurilla, koputtelemalla, lämmöllä ja tikulla sörhimällä. Ihan 100% puhtaaks se ei varmasti lähteny. Mut laitoin sinkin jälkeen kunnolla kotelo suojaa ja vielä toisen kerran ku alkaa ajot häämöttää. Kaveri teki omaa runkoaan varten semmosen huutelu letkun, vanhasta painepesurin letkusta mikä menee rungon sisään ja siinä suutin päässä, sillä on aika hyvä huuhella paineella rassaten. Voi olla et on jossain vielä parempiakin konsteja, mut eipä tullu meillä mieleen ![]() Sinkitys maksaa noin euron kilo. Alle kaks sataa euroo tekee pelkkä runko.
__________________
Konepalvelu Juha Räbinä OY |
#6
|
||||
|
||||
![]()
juu en minäkään ole muuta keinoa vielä keksinyt kuin isot poltto pillit ja polttamalla maalit irti sisältä. Kuulemma se happo missä ne käyttää sen ennen sinkkiä ei tepsi maaliin eikä rasvaan/öljyihin. No jospa tässä tulis vielä joku nerokas visio mieleen ennen kuin tuo sinkki on ajan kohtaista.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Aika sitkeessä tuntui olevan se maali mikä ei ollu vuosin saatossa lähteny. Tuohon ei jääny ku puolet semmosta runkoo mikä on vanhaa. Ja sit kierteisiin kannattaa laittaa joku liimamassa tai jotain mikä estää sinkin tarttumisen kierteeseen. Nimimerkillä JOKUSEN KIERTEEN RASSANNU.
__________________
Konepalvelu Juha Räbinä OY |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Suomi Toyota 8" perämurikka huolto | Fomococars | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.05.2010 22:20 |
APUA! Hilux-06 33" 12.5" katsastus | antton077 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.03.2010 22:40 |
LäJän "perus" huolto alkakoon. | Juuso_L | Maasturiprojektit | 25 | 29.12.2008 10:47 |
Ostetaan Ostetaan "Katsastus renkaat" | Osmo87 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.10.2008 20:17 |