![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Hyväkonstisillain saa hyviä muttereita kun niistä vanhoista tai ylimääräiseksi jääneistä ottaa ne kannat aina talteen ja sitten kun jostakin löytää myynnissä niitä semmosia ruostumattomia (galvanoitukin käy) kun menee talliin ja niitä laittaa autoon kiinni niin ne ei taho enää irrota.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei enää liimoja, niittausta, hitsausta, ruostutusta tai nylonlukkoja.
Neliötappiin kierre ja mutteriin neliöreikä kierteellä, ne kun kiertää toisiinsa on se mahoton paikka aueta. |
|
||||
|
||||
![]()
Mä kävin kysyyn Tullin Pultista 6-24mm porkkanapultteja mutta nauroivat vaan mulle! Pitää siis tehdä ite.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ellei kukaan muu tee ni jenkki ainakin..
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tähän minä vetosin kans, käskivät painua biltemaan. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mutterit kannattaa tehdä niistä katkenneista pulteista, se kantahan on niin kovaa ettei oo hajonnu. Porataan vaa heikkokohta, eli pultin jämät pois ja siihen kierteet.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedS...emcode=halk199 |
|
|||
|
|||
![]()
Mutta kyse oli halvoista pulteista. Ei nuo kovinkaan halpoja ole savenmaalla
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
UUSIA ja HALPOJA M/T maastorenkaita + ha-pyöriä | solihull | O/M/V Renkaat ja vanteet | 10 | 14.03.2010 20:20 |
halpoja autoja islannista? | toyota4x4 | Chit-Chat | 28 | 02.06.2009 20:10 |
Halpoja renkaita | sshak | Chit-Chat | 0 | 19.02.2009 10:01 |
Halpoja kypäriä testattu? | SamiN | Chit-Chat | 13 | 24.01.2008 10:56 |
Halpoja Swampereita | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 19.11.2005 15:08 |