![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
vakiona/alkuperäisenä. kokeilempa saada kuvattua, ja jopa liitettyä tänne? Nuo ?J-4?, ?J-5? , ?J-6?, sekä jäykkäakseliset hiluksit ja vanhemmat ?J-7?käyttää tuota pienempää (olikohan 30303D) laakeria, ja sen tarvikeversio yleensä tuo rullalaakerimaisempi. siis loivemmalla rullakulmalla. Jos jollain tarkempaa tietoa niin kertokoot! P.S taannoin laskin tuolle BJ-40 navalle kuormituksia (peruskoulun fysiikalla) niin silloin helpommin pysyttiin laakerien nimelliskuormitusten sisällä, jos yläolkatapissa oli tuo loivemmalla kulmalla olevat laakerit, ja alatapissa nuo alkuperäiset/30303D(?) ja ero ei ollut ihan mitätön, olikohan suuruusluok- kaa 10 prosenttia parempi. ero johtui alaolkatapin aksiaalisen kuormituksen kuormituksen pienenemisestä. Saa laske uusiksi ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
moottorin tyyppi | ferrari69 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 24.08.2017 07:57 |
lj.n tyyppi koodia tarvittais | hermanni | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.05.2008 10:41 |
Lantikan vaihteisto,tyyppi? | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.06.2006 16:24 |
Millä lukko tyyppi perästä selville | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.12.2004 13:56 |