Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 20.05.2011, 23:05
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 Näytä viesti
Kiitokset, mieluusti ostais oikeella kulmalla olevat suoraan, kun ei jaksaisi vaihdella niitä useampaan kertaan. Onkohan Tamgearsin myymät Koyot oikeella kulmalla olevia vai loivemmalla?
Niin, minä en tiedä onko hdj:ssä siis j-80 sarjassa nuo "loivan kulman" laakerit
vakiona/alkuperäisenä.

kokeilempa saada kuvattua, ja jopa liitettyä tänne?

Nuo ?J-4?, ?J-5? , ?J-6?, sekä jäykkäakseliset hiluksit ja vanhemmat ?J-7?käyttää tuota pienempää (olikohan 30303D) laakeria, ja sen tarvikeversio
yleensä tuo rullalaakerimaisempi. siis loivemmalla rullakulmalla.

Jos jollain tarkempaa tietoa niin kertokoot!

P.S taannoin laskin tuolle BJ-40 navalle kuormituksia (peruskoulun fysiikalla)
niin silloin helpommin pysyttiin laakerien nimelliskuormitusten sisällä,
jos yläolkatapissa oli tuo loivemmalla kulmalla olevat laakerit, ja alatapissa
nuo alkuperäiset/30303D(?) ja ero ei ollut ihan mitätön, olikohan suuruusluok-
kaa 10 prosenttia parempi. ero johtui alaolkatapin aksiaalisen kuormituksen
kuormituksen pienenemisestä.

Saa laske uusiksi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
moottorin tyyppi ferrari69 Tekniikka & Jutustelu 13 24.08.2017 07:57
lj.n tyyppi koodia tarvittais hermanni Tekniikka & Jutustelu 1 03.05.2008 10:41
Lantikan vaihteisto,tyyppi? Bruno Tekniikka & Jutustelu 8 14.06.2006 16:24
Millä lukko tyyppi perästä selville pjtk Tekniikka & Jutustelu 5 17.12.2004 13:56


Sivu luotu: 02:21 (GMT +2).