![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
mulla on patrollissa tehty assisti paten omalla simpukalla, apusimpukka on heitetty mäkeen ja vetotanko on sorvattu sillee et toises pääs on paten oma raidetangonpää ja toises on tojotalainen (hj:n akselit). sitte on vaa normi sylkky 200mm iskulla ja 40mm männällä vai oliko 35mm, no eni keis. nii se sylkky on kii panjossa ja tonen pää vaa raidetangos, siihen pitäs ittekkii tehdä pantamallinen kiinnitys kunhan saan uuden raidetangon jossain vaihees... nii ja pumpusta pitää lisätä virtausta, ittellä on oldsista löytyny hydro boosteri mallin saginaw jossa tuntuu riittävän paukku apu orpillekkin. swampperin profiilissa oli kuva mis näkyy suunnilleen poraus paikat simpanssiin.
|
|
#2
|
||||
|
||||
kiitos neuvoista
toytan simpukka siksi et tehas varsia saa siihen(pit arm). portaali lj:ssä näyttas toimiva aika jees
stanu pates mennyt 2 simpukkaa ja 2 apusimpukaa. joten vara osat vähän finaalis. satun olee töissä raktoriliikkees et läpivetävä varmaan tulee jos löytyy tol 40/35 männällä ja 200mm iskulla. ilmeisesti joku vanin punppu ois tuloillaan ja lauhdutin laudutin siks et öljyt palo tuolla paratiisissa paten omalla pumpulla |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
mittaa viel sit se et paljon tarviit sitä liikettä, ittellä on tosiaan toi 200mm iskua mut siin on about 15mm liikaa, tarttee viel rajottaa sen liike ku teen uuden kiinnikkeen raidetankoon. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
minä tein omaan patrolliin raidetangon niin että alkuperäisen raidetangon päälle pujotin (hakkasin) toisen paksuseinämäisen putken joka on vähän lyhyempi kuin oma raidetanko että saa orkkis klemmareilla lukittua sivuttais liikkeen. siihen pääliputkeen on sitten hitsattu kiinnikkeet assistentille ja on laillinen kun alkuperäiseen ei ole hitsattu. ainakin minulla on pysynyt ja kun ei ruostesuojaile niin lisäkiinnitys hoituu itsestään. nyt ei väänny enää raidetanko ainut että on painava mutta ei kai tuo haittaa.en löytänyt kuvia mutta kai siitä jotain ymmärtää. ennen oli pulttikiinnitteinen ja lyhyt kiinnitys niin vääntyi raidetanko vielä helpommin. apusimpukan otin itsekkin pois kun tuli kierrejousitus siinä tulee sitten ongelmana se että jos joustaa liikaa niin pallonivel pohjaa simpukan puolella. niitä välitankoja simpukalta ostin itse muutaman täältä palstalta.en muista nyt kenellä niitä oli mutta haulla löytyy.
|
|
#5
|
||||
|
||||
hj simpukka patessa
renkaat hääntyy täydet
3h maastajoa hyvin toimi ei välttämättä tehokkampi mut ketterämpi tosin pumpuun 4,5mm rekä eli virtausta lisää pitman armi pitempi kun paten simpukakassa siitä ehkä ketteryys tehostejan putket käysuoraan patesta ja paten oma pumppu. simpukassa reikiä siirretty et käy runkoon. kuvat ketokoot loput,asistentti tulee myöhemmin käydään juuka ajamassa välis. kiitokset harjunmaan offi velholle joka taikoi osaset paikalleen |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään LJ:n simpukka + assistentti | JEPULIS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.02.2010 16:57 |
| Suurin laillinen rengastus | Stihl | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.02.2009 22:51 |
| Mikä pumppu hiluxiin kun tulee hydro assistentti | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.12.2008 12:11 |
| oisko laillinen | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.06.2008 00:58 |
| patrollin jarrusatulat toyota taka-akseliin | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.04.2005 08:49 |