|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Rujo Suska(vitara) rojektiMorjensta vaan. Suskaan oli tarkoitus tehä pieni korotus, pintaruosteen parsiminen ja puskureittein muutos, mutta toisin kävi, kun takapuskuria irroitti niin rungon pätkät tippu melkein itsestään...
|
#2
|
|||
|
|||
Ruostetta löyty melkein joka paikasta...
|
#3
|
|||
|
|||
Kasaan menossa... tehty vähän sinnepäin, mutta kyse ei olekkaan näyttö autosta. Jospa sillä kuitenkin jänis mehtuulle köröttelis.
|
#4
|
|||
|
|||
Korotuksen tosiaan tein bilteman jousilla. Takana Audin jouset/opelin iskarit ja edessä mersun jouset/vitaran vakio iskarit johon pitäs vielä korotuspala värkkäillä.. Vinssi otettu mönkijästä ja käyttötarkoitus lähinnä lumiauran nostelu, mutta kai siitä apua voi olla kiinni jäädessäkin.
Renkaina fedima extreme evolution(235/75R15). |
#5
|
||||
|
||||
Pikkasen on päässy hapantumaan, tossa kohin vois olla paikallaan kaivella etupyöränkoteloita isommaksi...jos mieli alkaa halajamaan isompaa pyörää alle...
|
#6
|
||||
|
||||
Mitkä jouset sää tarkalleen sinne panit ja paljonko nousi alkuperäisestä ?
|
#7
|
|||
|
|||
Pikkasen takakorkea tuli.. suapa nähä joutuuko takajousia vielä katkomaan. Biltemalle menin vakiojousten ja mitan kanssa ja etsin hyllystä sopivat.(langan paksuus ja jousen halkaisia).Mukaan tarttu tommoiset, etujouset on (MB W124 67-378) ja takajouset (Audi 80 67-501).
Etupäähän tuli n. 40mm pidemmät jouset. taakse tais tulla n.50mm pidemmät. Takapään tein ensin ja tarkoitus oli eteenkin laittaa n. 50mm pidemmät jouset, mutta joutu katkomaan kummastakin päästä, että kävi vakio paikoilleen ni mittaa jäi sit se mikä jäi. |
#8
|
|||
|
|||
Nyt on suska uures väris... Puskureitten värkkäystä ja sen jälkeen sähköhommia, kun tuo rälläkkä vei sähöt mennessään.
|
#9
|
||||
|
||||
hieno maski
|
#10
|
|||
|
|||
Pikkuhiljaa tämäkin rojekti etenee.. tuo kilpi patsku matkittu joltain (oisko lehikseltä) kiitos siitä. Maski on kyllä sen näköinen,että jottain tarviis,mutta mitä? Voihan se olla,että silmä tottuu, kun aikansa kattelee.
Viimeksi muokannut AST : 06.06.2011 16:55 |
#11
|
||||
|
||||
Mitä vaan
Ei vaan, on se noinkin ihan pro ! Hanki siihen jostain metalliset kirjaimet, ja niistä vaikka teksti VITARA tai SUZUKI, niin vähän "rikkoo" tuota ilmettä.
__________________
Tumpula Racing Team |
#12
|
||||
|
||||
kömpijän vinssi?
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty" Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu". kultapossukerho |
#13
|
|||
|
|||
nii-o.Lähinnä lumiauran nosteluun.
|
#14
|
|||
|
|||
Mikä on toi pömpeli, tossa eka kuvassa? Ruiskusta tulee yks letku siihen ja tankkiin mennee yksi.
Tankin puolella letku tulee tommoiseen muovisäiliöön ja siitä tankkkiin. Onko se joku bensahöyryjen takaisin kierrätys vai? Oon tekemässä uutta tankkia ja olen jättämässä ton pois. Haitanneeko mittää? |
#15
|
|||
|
|||
onpa tutun näköiset ruoste paikat Omassa viturassa just samallailla lahonneet. Mut se on aikalailla hitsailtu jo kasaan. Mulla on edessä mesen jouset joista otin muistaakseni 1.5 kierrosta pois ja 70mm korottava palikka iskarin yläpäässä. ja takana on audin takajouset mut ne on liika uudesta audista ku 93. Pitäis olla 80 luvun 80 audista olisivat pehmeämmät. noi on ihan liika kovat ajossa. Keula toimii loistavasti mut perä ei.
|
#16
|
|||
|
|||
Osaatkos (La tuskaa) kertoa mulle tota tankki hommaa... mikä on ton pömpelin tarkoitus ja voiko sen jättää laittamatta uuteen tankkiin?
|
#17
|
|||
|
|||
No nyt pistit pahan. Ei tuu mieleen. Ku eiks suodatin ole siellä tankin kylessä jossain muistaakseni. Itekkin oon miettinyt uutta tankkia ku alkaa oleen aika finaalissa entinen mut jos ei se hirveitä maksa niin ostan uuden. Ei jaksa alkaa rosterista tekeen ku se rosterikaan ei ihan ilmaista ole.
|
#18
|
||||
|
||||
pömpeli
se pömpeli kerää tankinhuohotuksesta myrkkykaasut..
kai se katsastusmiehen ja sinnemäen mielestä pitäs olla paikoillaan. |
#19
|
||||
|
||||
Eli sillä ei siis ole mitn virkaa, kevennetään
|
#20
|
|||
|
|||
Täällä ois kans vitaran korotus menossa ja joka nurkkaan ois menossa w124sen mersun etujouset, edessä kybin iskarit koropaloineen mutta mitkäs nuo opelin iskarit on jotka sinne kannattaa vaihtaa? Tilasin jo sen kummemmin ajattelematta suzukin vakioiskarit taakse ja eihän noilla mitään tee kun on niin pirun lyhyet, eli kehtaisko joku kertoa tarkalleen mitkä opelin iskarit ostan taakse?
|
#21
|
||||
|
||||
Mk5 transitissa on pitkät pamput Kiinnitys lenkki/lenkki.
Senator B samoiten kiinnitys lenkki/tappi ylhäällä. Mitat löytyy kun selaa autodoc tms. Trw yleensä ilmoittaa Min max. mitat.... |
#22
|
||||
|
||||
http://www.4x4sweden.se/forum/viewtopic.php?t=2128
Tuolta tuli joskus tavattua ruottia. En tiiä kuinka ajankohtasia enää on kun siitä on vuosia aikaa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Suska 410 | Ripe24 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.11.2009 22:09 |
Myyty: Toimiva/rujo kannettava | Jkomu | O/M/V Muut | 16 | 08.01.2008 19:18 |
M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |
M suska | O/M/V Muut | 7 | 04.03.2005 22:17 | |
O SUSKA 410 TAI 413 | O/M/V Muut | 0 | 11.11.2004 21:33 |