Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 18.05.2011, 10:58
keltsi:n Avatar
keltsi keltsi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.05
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 53
Perusasetus

Ensimmäiset B2600:set on tosiaan Mitsun koneella (G54B) ja myöhemmät ruiskukoneelliset on sitten Mazdan omia (G6). Tuota G6-moottoria voi (ja pitää) käyttää vertailumoottorina, siinä on 120-121 HV lähteestä riippuen. Netistä löytyy paljon tietoa, mutta ei kovin helpolla.

Tarvittavien verrokki-papereiden saaminen saattaa tuottaa ongelmia, kun maahantuojan kanta kaikkiin tekniikkamuutoksiin on kielteinen...

Alkuperäisten korjaamomanuaalien kanssa muutoskatsastus saattaa onnistua, mutta niistäkin puuttuu ko. moottoreiden tehot. Myös pientä ongelmaa noiden opuksien löytymiessä saattaa esiintyä.

Lisäksi pitää muistaa kaikki muutkin jälkiturbottamista koskevat säännöt, esim. vähäpäästöisen auton kohdalla. Kannattaa vierailla konttorilla ennen projektin aloittamista.

Noi G54B-koneiset on hyviä aihioita jälkeenpäin ahtamiselle, kun ovat ei vähäpäästöisiä ja samaa konetta on löytynyt turbotettuna Mitsu Starionin keulalta. Summitilta löytyy hyllystä mm. Wisecon männät, liekkirengas kansipahvi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:03 (GMT +2).