![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen käynyt kyseisen herran kanssa kauppaa joskus vuosia sitten Mitsuklubin kautta ja vieläpä ihan kasvotusten. Ei ollut mitään moitittavaa siinä hommassa.
Ettei tässä olisi kyseessä nyt ihan vaan inhimillinen erehdys tai unohdus?
|
|||
|
|||
![]() Matkahuoltoko luotettava?Lainaus:
jokapäivä: kuten olivat tehneetkin. mutta paketti viipyi melkein viikon, ja kun aloin penäämään tuota suurta rahtimaksua pienemmäksi viivästyksen vuoksi, kävi ilmi että vaikka (olikohan pori?) tulee suoraa linkkuri ouluun, niin tuo minun paketti kävi mutkan turussa, tampereella jyväskylässä ja missähän vielä? ja kun jokaisesta käpälöinnistä tulee lisää luvallista kuljetusaikaa, niin empä saanut centtiäkään korvausta. -> vastasin reklamaatiovastaukseen että eikö todellakaan ole mahdollista, että paketit kulkisivat järkevästi? niin kommentti oli että kaikki eivät ota kyytiin.... Ylläolevan mukaan matkahuollon paketti voi kierrellä suomea vaikkapa kesän, ja kaikki OK ![]() Posti kuskaa kyllä suht luotettavasti, ja ainakin mulle on tullut aina parissa päivässä. |
|
||||
|
||||
![]()
BJ-40/76 kyllä sulla on ollu huono säkä.
Pari moottorikelkkaa osina olen myyny, yms. kohtuu paljo mh:ta käyttäny, ja tähän asti on oulun matkahuolto palvellut ongelmitta ja nopeasti eripuolille suomea. Toisekseen tähän aiheeseen liittyen niin aina mh:n tai postin kautta maksu, tai rahat tilille ja vasta sen jälkeen tavara matkaan. Eikä onneksi ole huonoa kauppakumppania kohdalle sattunu joka ei olisi pakettia lunastanut. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Aika ihme juttu. Nyt en jaksa alkaa lukemaan Matkahuollon kuljetusehtoja, mutta kerran olin tilannut varaosia viikonloppua vasten. No ei niitä kuulunut perjantaiksi, maanantai-aamulla heti tuli saapumisviesti. Tein reklamaation asiasta ja sain koko rahtimaksun hyvitystä. Muita ns. välillisiä kuluja eivät korvaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Aika OT:ks menee kyl jo, mut kerran jäi saapumisilmoitus kokonaan tulematta, ja rupesin kyselemään että missä lähetys on niin 5vrk oli jo maannut hyllyssä...
Ja kerran tuli maastovaunun renkaat ilman rahtikirjaa jälkivaatimuksella, soittivat palvelupisteestä (R-kioski) et voisitko hakee nää renkaas pois ku ei oikein mahu mihkään. Päivä kulu ni tul yksien tiivisteiden rahtikirjat muttei tiivisteitä... Vajaa viikko niin soittivat sit et voisitko tulla maksamaan ne renkaat mitkä hait ku nyt tul ne rahtikirjat... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nii-inLainaus:
ja sieltä ainut sopiva linkki http://www.matkahuolto.fi/fi/paketti...not/index.html ja 18§ Kuljetusmääräaika Matkahuolto sitoutuu suorittamaan kuljetuksen 24 tunnin kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta; jokaista autonvaihtoa kohti lisätään kuitenkin 12 tuntia. Kuljetusmääräaikaan ei lasketa pyhäpäivää, vapunpäivää, itsenäisyyspäivää eikä arkilauantaita. 19§ Rahtilähetyksen luovutuksen viivästyminen Luovutuksen katsotaan viivästyneen ellei lähetys ole luovutettavissa määräasemalla 18§:n määrittelemässä kuljetusmääräajassa. Matkahuolto korvaa vahingon, jonka osoitetaan aiheutuneen luovutuksen viivästymisestä, kuitenkin enintään osoitekortissa ja/tai Matkahuollon tietojärjestelmässä mainittuja kuljetukseen liittyviä maksuja vastaavalla rahamäärällä. Nii-in, jos olisin saanut korvausta tuosta menetetystä viikonlopusta, niin mikä se olis ollut? 2 Buranaa? toki tuo korkee varmaan vain yrityksiä, mutta tympäsi kun jäi viikonloppu reis- sut väliin. En jaksa metästää yksityisille olevia ehtoja, kun kerran linkit ei toimi? Korjatkaa jos olen väärässä -> jos pakettia kuljetetaan esim 700 autolla, niin kaikki on OK vaikka kuljetus kestää reilun vuoden. Se minun mainitsema paketti tuli alta viikossa, ja kun se teki Suomi turneen, vaikka olisi päässyt 2(?) autolla Ouluun. Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 16.05.2011 23:41 Perustelu: 19§ Rahtilähetyksen luovutuksen viivästyminen |
|
|||
|
|||
![]()
Eilen tilasin osia offroadpajalta n. 12.30 sähköpostilla, vastasivat 14 aikoihin, tänään tuli matkahuollosta 9.18 viesti että tavarat noudettavissa oulusta. Ei kai homma ks firmoilla voi tuostaan nopeutua enää. Eli mulla tuo matkahuolto toiminut 100% aina. Jos lähetän itse otan rahat aina matkahuollon kautta ja pyydän asiakasta aina tarkistamaan (avaamaan) tuotteen ennen lunastamista.
-Defet |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei oikein siltä vaikuta... http://www.mitsubishiclubfinland.com...?topic=38194.0 Ollut muillakin ongelmia! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa on linkki mistä saatta aika hyvin tietoa niin ei tartte arvaila toki se maksaa mutta jotain voi päätellä kun yritys on postettu ennakko perintä rekisteristä...
http://www.kauppalehti.fi/yritykset/...stems/15744547 Yrityksen webbi sivuja muokattu viimeks 22.09.2010 yritys poistettu ennakko perintä rekisteristä 31.10.2010
! Because earth aint not flat ! Viimeksi muokannut Glutton : 18.05.2011 18:38 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
niin no siinä vaiheessa kun yrityksellä tulee vaikeuksia niin siitähän tulee yksityis ongelma...
! Because earth aint not flat ! Viimeksi muokannut Glutton : 28.05.2011 17:02 |
|
|||
|
|||
![]() Tiedän tapauksen
Joo.o. Tapaus tiedetään. Äidin siivellä taitaa vielä aikamies elää vaikka omaakin perhettä on. Itse en vaihdattaisi edes taskulamppuun pattereita tuolla kaverilla.
Helvetinmoinen romunkerääjä. Äitinsä omistaa osakkeen hovilasta missä herra ennen asui ja kolmisen vuotta ollu kämppä tyhjillään. Häkkivarastot ja vintin käytävät pursuaa vieläkin herran vanhaa elektroniikka romua. Taitaapi vielä herra käydä salaa pesemässä öisin pyykkiä pesutuvassa |
|
||||
|
||||
![]() Tähän on pakko todeta, että ei muuten löydä.. ja jos löytää niin sekin on polliisien ansiota jos sattuu kaverin vaikka ratista nappaa.. tosin voi mennä vuosi tai muutamakin..
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
VAROITUS!! | mielipuoli | Chit-Chat | 6 | 23.12.2010 23:15 |
Varoitus! | ArVii | Chit-Chat | 5 | 14.05.2006 21:17 |
varoitus !!!!!!!! | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.02.2004 02:31 |
Varoitus | ToniH | Yleiset | 13 | 09.04.2003 23:14 |