Pumpun säätökalvossa reikä???
Siis jos kaasu ei jätä päälle ym asiat on tarkistettu.
Tämän voi todeta siten että irroittaa kaasuläpältä sen yläpuolisen letkun,ja auton käydessä kokeilee tuntuuko siinä letkussa imua. Jos tuntuu ja kierrokset nousee aina kun sen tukkii niin vika on siinä säätökalvossa,eli siinä on reikä.
Tai ottaa sen ilmanputsarille menevän imuputken irti ja sormella tukkii sen nipan siitä kaasuläpän yläpuolelta johon se letku menee,sama homma muuten, eikä ehkä ole niin arka hölmöilylle.
Ja sitä kaasuläpän alapuolista letkua EI SAA IRROITTAA MOOTTORIN KÄDESSÄ, koska silloin moottori ryntää.
Ja huom!!! Kaveri mukaan kun testaatte,siis semmoinen joka vähintäänkin osaa sammuttaa auton jos kone ryntää. Eikä sitten jäädä auton alle jos vaihteella sammutus menee pieleen...Ja nämä on "vain" varotoimia.
Uusi kalvo maksaa nelisen kymppiä diesel pajalla. Jos osaa, sen voi vaihtaa itse mutta jos epilee omia taitoja niin sitten korjaamolle mars.
Viimeksi muokannut Bj Andy : 13.05.2011 04:19
|