![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Turbiini (Stall Speed) valitaan nokka-akselin perusteella. Jos nokka toimii vaikkapa 4000rpm ylöspäin, tarvitaan turbiini, jossa on riittävän korkea Stall speed, jolloin turbiini lopettaa luistonsa vasta korkeammilla kierroksilla, jolloin kone tuottaa jo tehoa. Oikein härskin nokan kanssa ei alhaisilla kierroksilla tapahdu juuri mitään. (Ei tuota tehoa).
Tärkeintä lienee, että kaikki palikat toimivat hyvin yhteen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:KOVA:n avoharja | kristian | O/M/V Muut | 1 | 25.07.2007 14:35 |
M: BJ42 loota+j.loota Chevyn adapterilla | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 0 | 14.09.2005 16:01 |
tietojaHJ60, 4,0 B efi+automaati | offturisti | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 14.10.2004 13:39 |
M:SJ 410 Avo/kova | O/M/V Muut | 0 | 30.11.2003 18:52 | |
Kova huara | Elmo | Jokes | 0 | 14.08.2002 07:31 |