![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mökkejä varattu just....ei ollu enään jälellä, ku teltasta seuraavia ![]() Näin käy aina, ku mökkien varaaminen jätetään hämäläisen, eli mun hoidettavaks ![]() Nooooh......nyt enään laivaliput ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() houkuttelu videoo |
|
|||
|
|||
![]() Joo
Tero lähtee kun sovittiin, tosin auto on auki. Mut eikös niitä halpoja VOLVO malleja ole sillä suunnalla?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niin ja onhan hätä hätä varana Taren iso voortti ehkä ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
pitääks mun jo varuiks sovitella TSL:t alle ja suunnitella kuitenkin vinssipetiä sille 15000 vinssille?
taidan kuitenkin tulla auttelee sua kasaamaan sen tojotan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tän viimeisemmän ja todennäköisemmän reissu pelin vai? Vai Swamp Jumperin, jonka rakentelu nyt RJ hankinnan takia jäissä, mut pitäs sitäki sen verran ainaki ruotia, että sais akselit takas alle, että pystyis siirteleen. Reissun osalta vaikuttaa hyvältä, ku mökit ja laivat on jo maksettu ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ostitko tuon just? Perjantaina joku tuli mua vastaan kyseisellä laitteella, olisko ollut Lahden ja Kouvolan välillä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei vaan swampperijumpperii tarkoitin!
|
|
||||
|
||||
![]()
Enään ei puutu ku että sais koko porukan autot kuntoon.
niinpä, mulla ainakin on reissu auto vielä aivan nippeleinä.sitten ensi viikonloppuna jeeppiä rinteeseen testaan eli tää loppuviikko tarvis sitä laitella.16pv kuttulandian kisat johon olen kuulemma ilmoittautunut,eli välissä viikko aikaa kursia jeeppi ton rinnehomman jälkeen kasaan.ja ens viikonloppunahan selviää jeepin suhteen kiiret sitten kuttulandian kisan jälken vai onko niitä?? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
High Chaparral Offroad Meet 2010 | tare | Tapahtumat | 34 | 19.11.2010 14:03 |
OffRoad meet 20.3.2010 Pälkäneellä | Junde | Tapahtumat | 72 | 21.03.2010 13:55 |
Off road meet in Swedren | Saija | Tapahtumat | 2 | 17.07.2007 16:00 |
Vjenäjältä dokumenttia (2. elokuuta) | mallasviski | Chit-Chat | 8 | 03.08.2006 11:56 |
Vette Meet 2004 | Yleiset | 1 | 24.01.2004 09:16 |