![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ensiviikolla ovat yhteydessä konttorilta saa nähdä purkuun menee varmasti koko auto Taidan vetää merialumiistä laidat tohon ja käyttää ensiviikolla uudestaan jos eivät sitä ennen soita uusia neuvoja konttorilta ![]() Todellakin kokematon! Aluks jo 80 lätkällä pelottelemassa kun paino laskee uuden lavan takia. Mutta eikös se ole juuri toisinpäin että kun paino nousee
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs/r026e.pdf
Ellei auto sähkö liike ole eri mieltä.
__________________
Harbor Cruisers |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Jeep ISORY |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kulmien pyöristys on omaksi parhaaksi kun autoasi remppaat, ettei tulisi pieneen päähäsi/muihinkaan ruumiiin osiin vekkiä. Albumissa on kuva omasta lavasta, eikä siitä ole tullut sanomista konttorilla ja on 4 mm alumiinista pohja.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ei tossa mitään haitallisia teräviä kulmia ole, ei sinne päinkään. Menosuunnassahan niitä arvostellaan, eli noita etukulmia, mut nekin on reippaasti korin ulkolinjojen sisäpuolella ja toisekseen ne on yhtenäistä rakennetta eli ei haittais vaikka töröttäis reunojen ylikin.
Mutta lavaa ei pitäis hitsata suoraan runkoon kiinni. En muista onko missään kevyen puolen prujuissa siitä mainintaa, mutta kuorma-autopuolella itsestäänselvyys. Runko on tehty joustavaksi/kiertäväksi, joten hitsattu lava estää sitä osittain ja näin ollen lavan etumaiset kiinnitykset todnäk jossakin vaiheessa murtuu irti. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jos ei tuon näköinen lava kelpaa niin mikä sitten???
Ei ne kulmat mitenkään pehmustettuja ole missään dynassakaan missä lava on 20 senttiä koppia leveämpi. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Nyt on hiluxi katsastettu
Kuukausi melkein meni ei kuulunut luvattua soittoa ja soitin sitten itse. Vastaus oli Ei hitsata runkoon, terävät kulmat pehmustettava,polttoainetankin eteen suoja ja muutoskatsastus koska paino muuttuu laitettiin väliin pulttikiinnitys ja tankin korkin eteen katettu suoja saranoineen. Kulmiin vedettiin jotain pehmuste mattoa. Paino laski ja omamassa nyt 1450 Soittelin aijemmin Kovalaiselle ja heiden mielipide on että saa hitsata ja kulmia saa tulla kun eivät tule sivuilta yli. Eli konttorit menee omien mielipiteiden mukaa näissä asioissa. Ja tuohon Dynaan kun vertaa niin tämä on hiluxi EI DYNA ![]() ja silloin ne on pehmustettavaMutta pääasia että nyt on katsastettu!
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Onko tässä kyse Joensuun Kovalaisesta?
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| turvakaaret ja katsastus kokemuksia? | proto | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 05.03.2009 23:05 |
| hiluxin katsastus | miko1 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.09.2008 15:28 |
| M:mitsubishi canter 2.3-86 5m lavalla *myyty* | akp | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 31.10.2007 09:49 |
| BF-Goodrich vai Bridgestone (Grabber hylätty) | TimoV | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 08.03.2007 17:30 |
| Ehkä mahdollisesti hylätty bj 40 | Masu | Chit-Chat | 21 | 22.12.2005 21:48 |