Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2011, 13:14
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Minkä mallin Pahero, onko "kova" jakolaatikko vai keskitasauspyörästöllä?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.04.2011, 15:40
Jani T:n Avatar
Jani T Jani T ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: Raasepori
Viestit: 11
Perusasetus

Toi on toi 3gen malli 2001, 3.2 DID. Eli eiks toi oo tolla keskitasauspyörästöllä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.04.2011, 16:59
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Eikös tuo sitten salli pikkuset nopeuserot akseleiden välillä? Jos se olis noin tarkka samankehäisyydestä, niin ohjekirjassa olis varmasti maininta rengasrikon tms varalle. Ei noissa perinteisimmissäkään laitoksissa ole noin turhan nuukaa renkaan halkaisija.

Kytkeekö muuten lastuaivo nelikon / akselilukot vai onko ne jätetty kuskin hommaksi?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.04.2011, 19:55
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

mä laskeskelin joskus samaa, kun nuo työpelit on nelikkoja (XC Volvo) ja oli samankaltaista murhetta

- bilian korjaamolla työnjohtó ei pitäny oleellisena
- laskutoimituksen tulosta en muista, ero ei ollu iso
- pieni paine-ero renkaissa johtaa äkkiä samaan

itse en murehtis moisesta, mutta äkkiähän tuon laskee, kurveissa ja uukkareissa pyörinee nuo tasauspyörästöt kuitenkin paljon vikkelämmin...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.04.2011, 21:14
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kany Näytä viesti
Eikös tuo sitten salli pikkuset nopeuserot akseleiden välillä? Jos se olis noin tarkka samankehäisyydestä, niin ohjekirjassa olis varmasti maininta rengasrikon tms varalle. Ei noissa perinteisimmissäkään laitoksissa ole noin turhan nuukaa renkaan halkaisija.

Kytkeekö muuten lastuaivo nelikon / akselilukot vai onko ne jätetty kuskin hommaksi?
Jakiksessa on nopeella nelikolla visko ja takaperässä kytkettävä lukko. Aivot ei kytke mitään.

Edit: Osta kaks.
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:n nelivedon kytkeytymis ongelma Land Cruiser Tekniikka & Jutustelu 3 31.01.2010 16:53
Ostetaan hj 61 nelivedon alipainekytkin tdi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 20.11.2009 19:09
O: Nelivedon kytkentäsolenoidit Lj-70 Pötky O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.07.2007 12:20
sj410 nelivedon toiminta jopik Tekniikka & Jutustelu 2 07.11.2006 14:31
O: LJ:N NELIVEDON ALIPAINEKYTKIMET TML O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.09.2006 00:04


Sivu luotu: 09:44 (GMT +2).