Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 15.04.2011, 23:03
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Roller Näytä viesti
omistuksseeni ajautui tommoinen -87 patrolli ja renkaat meinaa ottaa kaariin kiinni.
ajattelin että soalla tuosta selviäisi.
mitenkäs on katsastuksen laita selviääkö pelkällä muutoskatsastuksella

kyllä, jos kaikki on tehty asiallisesti ja pysyy max jousitus korotuksen mitoissa eli 77mm...

loppujen lopuksi koko homma riippuu toteuttajasta ja inssistä. onnistuu kyllä kun on sopivan kuoleentuneet jouset ja toteutus tosiaankin asiallinen.

leimalla ei kannata selitellä mitään ylimäärästä vaan kertoa miten asia on + homaa dokumetti (vaikka käsikirjä tai kopio siitä) et miten korkee auto on ollu tehtaalta tullessaan. njet proplen ja sulla on soa papereissa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan GR Patrolliin reijo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.09.2010 21:31
patrolliin soa Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 29.04.2009 09:42
O patrolliin... knockout O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 15.05.2008 19:37
O patrolliin... knockout O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 05.04.2008 17:07
soa patrolliin patukka Tekniikka & Jutustelu 2 04.09.2006 17:47


Sivu luotu: 02:44 (GMT +2).