Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.02.2004, 12:36
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mulle sekunnin kymmenykset ei merkkaa mitään, vaan olen 100 % manuaalimies siksi koska vakiotoiminen automaatti tekee liikaa toimintoja kuskin puolesta ja jatkuva turbiinin luisto ottaa päähän. Samoin TH700 välitykset ei ole kovin urheilulliset johtuen pitkistä vaihteiden väleistä (3.06,1.63,1.0, 0.7, ZF 2.68, 1.80, 1.31, 1.0, 0.75, 0.50) Kun esim. lähtee ohittamaan nelosella niin turbiinin lukko vapautuu kun kaasua painaa tietyn verran ja taas alkaa luisto, samoin kickdown heittää pienempää sisään. Tällaiset ärsyttää mua ja siksi ostin manuaalin ajettuani yli 6 vuotta automaatilla. Enää en tomaattia osta. Kaupungissa se on kyllä mukavampi mutta itse ajan maantiellä enemmän.Vettessä tomaatti ei ole hitaampi kuten yleensä tavallisissa autoissa. Eroja onkin monta. Välitykset erilaiset ja manuaalissa aikaa hukkuu vaihtoihin joita pitää tehdä useammin, mutta tomaatti taas hukkaa konetehoa enemmän. No toinen tykkää tyttärestä ja toinen anopista. Ei ole yhtä oikeaa mielipidettä. Timppa

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:KOVA:n avoharja kristian O/M/V Muut 1 25.07.2007 14:35
M: BJ42 loota+j.loota Chevyn adapterilla SuurSyömäri O/M/V Muut 0 14.09.2005 16:01
tietojaHJ60, 4,0 B efi+automaati offturisti Tekniikka & Jutustelu 12 14.10.2004 13:39
M:SJ 410 Avo/kova O/M/V Muut 0 30.11.2003 18:52
Kova huara Elmo Jokes 0 14.08.2002 07:31


Sivu luotu: 17:27 (GMT +2).