Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 05.02.2004, 09:09
Harri Harri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: Mikkeli, Finland.
Viestit: 67
Perusasetus

"mopo karannut käsistä" tarkoitin, että kaikki mahdollinen liikenevä pannaan harrastukseen ja se onkin hienoasia. Jokainenhan menee tyylillään. Olen edellisen kanssa samaa mieltä, että kaikki tyylit rakennella vettej on yhtähyviä kunhan vain tyyli on kohdallaan. Toivois vain enemmän rohkeutta ettei olisi vain niin paljoa niitä orkkiksia... mut mistä sit rakennella! Ehkä asiat on nyt just hyvin...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vette -90 Vuosimallit 1984-1996 3 15.09.2003 20:24
Vette -88 Vuosimallit 1984-1996 4 03.05.2003 17:53
Vette 87 Vuosimallit 1984-1996 2 22.04.2003 08:34
vette vm. 78-83??? Vuosimallit 1968-1982 0 02.12.2002 22:16
Jediritareiden koulutus aloitettu MäIte Elämää suuremmat huijaukset 0 04.07.2002 18:42


Sivu luotu: 05:14 (GMT +2).