![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pitkästä aikaa viikonloppu tullut puuhasteltua tallissa. Turvakaaret tuli väänneltyä loppuun ja heftailtua paikalleen. Keulaankin tuli muutama putki väännettyä. Kuva materiaalia siitä: Ahtoputket sain kans hajettua ja laiteltua paikalleen. Snorkkelikin tuli tekastua viemäriputkesta. Vielä ku öljyä sais turbolle niin sais ottaa savut. Kuulemma öljynsuodattimen jalassa ois om617 koneessa lähtö öljylle. Ei kellään sattus oleen kuvatusta siitä?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuotatuota, 617 koneissahan tuppas olemaan enempi ja vähempi mekaanisia öljynpainemittareita, ainakin henkilöautosovelluksissa... Ei jaksa muistaa tuon vanhan koneen juttuja, mutta etsipä se anturin kello ja haaroita siitä sen lähdöstä... Jos suodatinjalalta lainailet, niin varmistu ettei ole joku termarilla ohjattu öljynkierto, eli sellanen jossa ei kiertoa kylmällä koneella, niitäkin joissain oli... Uudemmissa 60X sukusissahan on kannen takapäässä yks 6 kolotulpalla tukittu öljykanava joka passaa varsin hyvin just em. tarpeisiin, ettei sellainen ois vanhemmassakin... Kurkkaapa kannen takapääty... Asiallisen näkösiä putkikäppyröitä !
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mersukin joutunut ulkoruokintaan pois kiireellisimpien rojektien tieltä. Ois enään pikkunäpräämistä leimalle, mutta mielessä kutittelee ajatus volvon akseleista ja om606:sta. Mutta katotaas nyt miten tää lähtee lapasesta
![]() Ja kiitoksia peelle vinkeistä! Laitetaas vielä pari kuvatusta nykytilasta. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vittu nuo sun uudet yli-isot boggerit on kyllä siistit.. Ei taida mahtua ihan hevillä pyöriin
![]() edit. Ja on kyllä makeet levitetyt beadlockit ![]() Viimeksi muokannut Dectane : 14.07.2011 18:33 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs mersulle kuuluu? Alas tulla käväseen joku päivä kahvilla
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Taas on työt ja muut rojektit haitannu harrastusta, mutta eipähän tuu kiireellä pilattua tätä
![]() Tuli ekat testit ajettua turbotuksen jälkeen. Vetää jonninverran paremmin kun ennen. Pannaas parit kuvat; Ei oikeen mutkia ollu tuohon pakoputkeen.. Näyttää melkeen siltä että ois itte tehty ![]() Huohotinpönttökin tuli tekastua Ja todisteita siitä että on päästy testaamaankin. Venyy niin perkeleesti ![]() ![]() Tuli hommattua elintenluovuttajakin pihaan kun halvalla sai. Ompahan tekemistä ens talveksikkin.. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Koneenvaihtoa aloteltu ja sehän lähti kunnolla lapasesta. Työttömällä kun ylimäärästä aikaa on niin pitihän sitä sitten purkaa koko auto että saa käydä kunnolla läpi tämänkin.
Ruostetta löyty tuulilasin kehyksestä sen verran että kohta ois tippunu lasi pois. Lattioita saa kans tinailla tiiviimmiksi. Uudet sähköt pitäs kans värkkäillä. Hyvin tuntuu 603:nen mahtuvan. Korvakkojen teko vielä niin pääsis suunnitteleen pakosarjaa. Turboksi hahmottumassa schwitzerin s2a. Hukkaportti pitäs vielä löytää halvalla jostain. Saa tarjota jos jäänyt nurkkiin pyörimään ylimääräsiä. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Pakosarjanlaippaa ootellessa alottelin peltihommia..
Lattioissa oli tosiaan vähäsen ruostetta ![]() Ovetkin koki kevennyksen Kynnyskotelo tuli tekastua 3 millin levystä. Lattioihin tuli kans hitsattua levynsoirot johon tulee turkkipeltti niiteillä koriliiman kanssa kiinni. Oviin tein kans levystä kehikon ja oven alareuna tulee turkkipellistä samalla tyylillä kun lattiat. Tulipellin paikkailuun meni kans yks puolipäivää ja puolineliöö ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Tässäpä yks versio tuosta geen lasinkehyksestä. 50x50 palkki 1.5 millin seinämällä tuli turattua tohon kiinni. Sen päälle sitten levynsoiro. Keulakin alkaa hahmottuun. Joka paikasta tuntuu vaan löytyvän nuita pakkeli/silikooni korjauksia. Lokasuojissakin oli vielä ruostetta vaikka muille jakaa ![]() Mitäs koneen korvakon kumeja ootte käyttäny näissä? Näyttäs nuo orkkikset vähän turhan isoilta. Ainakin kuskin puolella jos koneen ja rungon väliin meinaa korvakon laittaa. |