![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
Äänestyksen tulos: Lottositko? | |||
Juu |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 74,16% |
En |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 25,84% |
Äänestäneitä: 89. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Espooseen tuliJoku vaurastui 7,5 miljoonaa € Espoon Mankkaalla pelatulla kupongilla.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En tosin ole Espoosta päinkään, Mankkaasta puhumattakaan, mutta eipä ole minun murheenani selvittää myöskään se, että kuinka "rikas pääsee Taivaaseen", sillä ainakin minulle se olisi mahdotonta (vaikka Jumalalle mahdollista järjestää se olisikin). JK. Lotto on laillinen petos: Sillä kuinka sillä olisi muutoin mahdollista järjestää TV-arvonta? Ei sekään toki ilmaista ole.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Voin lainata rahaa jos joku tarvii |
|
||||
|
||||
![]()
Aika paljo ratkasee toi viimenen numero, 6 oikein tuloksellakaan (1661 €) ei kovin kauaa olis jaksanu tuuletella.
|
|
||||
|
||||
![]()
Meinas sydän pompata rinnasta, kun luin että Mankkaalla tehdyllä kupongilla napsahti, äkkiä tarkastamaan kuponki, ei tärpänny.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pistä mulle tuleen yksi milli, maksan sitten joskus kun saan oman päävoiton. Ehkä......
|
||||
|
||||
![]()
16 oikein, mitä sillä saa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Taas maagilliset 2 sanaa kuponkikone anto mulle, eikä ne ollu "protesti aika". 22,30€ voittanu 13v aikana, eli ei kovin vahvasti mee...
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
olipas sit muuten 5 lapsen yksinhuoltaja SOMALI nainen ketä kuulemma voitti... ei toimi enää veikkauksen slougani"suomalainen voittaa aina" vaan SOMALI voittaa aina.. 100% varma ei ole mutta 95%
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()