Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.02.2004, 22:42
Turbo Turbo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.01.04
Sijainti: Vaasa, Finland.
Viestit: 193
Perusasetus

Juuei se pahero todellakaan ole paras lähtökohta jos meinaa kunnon offipeliä tehdä mutta vakiona verrattuna muihin lukottomiin vakioihin niin ei siinä mitään huonoa ole. Jos päivittäin ajelee kaupungissa niin sehän on aivan ykkönen. Jopa emäntä tykkää! Metsässä taas olen huomannu sitä että pajeron keula menee yli siitä mistä esim. Patrolli jää kiinni. (Tuli todettua taas kuusisaari trophyssä, eikönäin Offgrizen!) Renkaat tosin vain 235/75-15 ketjuilla. Onpa kuitenkin makuasia mistä autosta tykkää! Itse olin vannoutunut Mitsun vastustaja kunnes marraskuussa tuli niin halpa napero vastaan että oli pakko ostaa. Olen ajanut sillä 10tkm ja maanantaina se siirtyy uudelle omistajalle. Olen kaikinpuolin tyytyväinen autoon, hintansa väärtti ja mukava mutta ei tosioffaukseen! (ei ainakaan ilman suojakänniä)



Pajero 2.5td
Hilux 4x4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Pajeron U-pultit vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.01.2007 21:43
M: Pajeron laatikko, yms. KIM O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 30.08.2006 06:45
M: Pajeron takalehtijouset RHR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2006 12:37
Pajeron vetarimurskaa. luppakorva Tekniikka & Jutustelu 7 12.06.2006 10:03
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 01:13 (GMT +2).