Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 29.03.2011, 21:43
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Ei oo penkitetty. Ahdot on säädetty 1 bariin ja pumpussa ois vielä varaa mutta en saanu enempää ruuvata kun on kuulemma tarpeeksi voimaa?? on ollut tässä säädössä pari vuotta käyttiksenä ilman mitään murheita ja kulkee kyllä vanhaksi maasturiksi hyvin.
Pienellä alasyötön lisäyksellä vetää alhaallakin vähintään yhtä hyvin kuin vakio ahtimella ja silti 90-100 km/h ajettaessa pintakaasulla ahdot 0,2-0,3 josta tarvittaessa nousee heti kiloon.
Vakio ahtimessa on mun mielestä aivan liian pieni pakopesä, pitää ahtoja turhaan liian korkealla normaalissa matka-ajossa. Pääsin muuten kyseisellä autolla 31" mutarenkailla, yhtään säästelemättä, pieni kärry perässä 500 km:n lenkin keskikulutuksella 9,8l/100km joten aika onnistunut viritys senkin suhteen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 turbon vesikierto hojo85 Tekniikka & Jutustelu 3 05.08.2010 11:18
HJ61 turbon painepuolen lähtö allis Tekniikka & Jutustelu 2 08.03.2010 20:29
turbon ahtaminen hj61 Tekniikka & Jutustelu 14 29.02.2008 00:07
HJ61 Turbon esilämmitinhässäkkä Nalle Tekniikka & Jutustelu 8 16.10.2006 18:41
HJ61 Turbon imuilman esilämmitinongelma!!!! Nalle Tekniikka & Jutustelu 2 20.10.2005 13:08


Sivu luotu: 19:29 (GMT +2).