![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
Äänestyksen tulos: Oletko Mamu, Pakolainen, tai Jommankumman jälkeläinen??? | |||
Olen pakolaisten jälkeläinen,suvun maat ja talot jäivät karjalaan tai muualle. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 22,93% |
Olen mamu. Olen tai vanhempani ovat muuttaneet jostain muualta. |
11 | 7,01% |
En. Olen aito Suomalainen koska koko sukuni on aina asunut Suomessa. |
110 | 70,06% |
Äänestäneitä: 157. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ukki kävi riiaamassa mummon Karjalan puolelta ennen sotia,eli maahanmuuttajan jälkeläinen minäkin sitten varmaan olen ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mamuna maailmalla
Tällähetkellä mamuna Qatarissa. Aikaisemmin mm. Venezuelassa, Irakissa, Libyassa. Nigeriassa, Intiassa ja Turkissa pariin otteeseen. Mudenkin maiden maahanmuuttoviranomaisilla saattaa olla, ja on, minusta merkintöjä lyhyemmiltä oleskeluilta, joten kokemusta mamuilusta on.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mamuja ollaan oikein monen maan takaa, isoisä tullut ruotsista sodan jälkeen, mummo joutunut lapsena pakolaiseksi sodan aikoihin ruotsiin ja sieltä sitten palannut. Toiselta puolelta ilmeisesti mummon äiti/mummo tullut joskus venäjältä.
|
||||
|
||||
![]()
Mamujahan tässä ollaan... Ainakin joku suvun haara on ryöminyt tänne satoja vuosia sitten Tanskasta
![]()
|
||||
|
||||
![]()
1/4 mamua
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Isän puolelta Namibialainen
Äidin puolelta Suomalainen Äidiltä perin vaalean tukan, vaalean ihon ja skandinaavisen ulkonäön Isältä jotain muuta Viimeksi muokannut Harde : 28.03.2011 20:34 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Oletko huumorintajuinen? | Skorpioni | Chit-Chat | 41 | 21.01.2008 00:13 |
Oletko kaatanut avo sj:tä? | Chit-Chat | 5 | 21.06.2005 16:35 | |
Oletko??? | HEKULIINI | Chit-Chat | 7 | 28.02.2005 15:45 |
OLETKO PELIMIES?? | qpswd | Bullshit | 0 | 29.07.2002 14:31 |
Oletko Sinappimiehiä? | KariSalmelainen | Cooking & Food | 0 | 01.04.2002 19:34 |