![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Juu en minäkään oo kerinny kiinnitystä muuttaa, pistin vaan pultit niitten tappien tilalle. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joko on kone millä mallilla?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuollahan se on osina edelleen tallissa.. On sen verran ollut taas kaikkea muuta askaretta ettei ole kerennyt asiaan paneutua. Pääsiäisen jälkeen varmaankin vasta seuraavan kerran rueta ropaamaan koko vekotinta.
Olishan se mukavempaa puuhaa olla kynnenaluset öljyssä kun seiniä kittailla, maalata ja tapetoida. Pitää kai se välillä yrittää mieliksi olla rouvallekkin ![]()
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Noniin.... intoa on taas etsitty ja nyt se lienee taas löytynyt. Ainakin useampi ilta on taas tallissa mennyt näpräten.
Suunnittelua, sisustan purkamista, mittailua ja jotain on saanut jopa aikaiseksikin. Kylkiputket on nyt maalattu kahteen kertaan. Huomenna saa pistää alumiiniset turkkipellit takaisin niiden päälle poppareilla. Takavinssi on pultattu takapuskuriin ja piuhat vinssin päästä on myös kiinni. Takapuskuri on parilla pultilla myös jo kiinni. Releboxi tulee takakonttiin sisälle joten hieman piuhoja on pitänyt pujotella. 3kpl 35mm2 2m pitkää piuhaa tulee nyt releboxilta vinssille. Takakontin seinämät teen vanerista niin sinne saa boxin sitten kiinni. Samoin sammuttimen yms. saa tukevasti kiinni. Tuppaa löystymään kaikki hilavitkuttimet mitkä on porakärkiruuveille kiinni jossain pellissä. Seuraavana lienee 35mm2 virtapiuhan veto konehuoneeseen. Samalla nykäisen 7x1,5mm2 piuhan kontista keskikonsoliin ja 2kpl 7x1,5mm2 piuhaa keskikonsolista konehuoneeseen niin ei tartte olla jokaista hemmetin himmeliä varten vetämässä uutta ohjausjohtoa. Esim. vinssin ohjaukset tulee keinukytkimelle keskikonsoliin niin ei tartte pelleillä niiden langallisten ja langattomien kaukojen kanssa. Kyllä on hieno keksintö tuo ns.peräkärrijohto. Peräöljyt on valumassa ja pultteihin on suihkittu CRC:tä. Pitänee joku ilta rueta tuo peräjumppa tekemään. Vuan siitäpä se etenöö tuas ![]() ![]()
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi Viimeksi muokannut Imperio : 14.08.2012 10:23 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kokeileppa tuota http://www.adita.fi/laskuri.asp ennen kaapelin vetoa akulta takavinssille. Mulla just akkujen siirto tekeillä hiluun ja 70mm² kaapeli rajoilla että riittääkö, matkaa akuilta vinssille 3,5m.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä huomio..
70mm2 pääsis 12% tehohäviöön ja 35mm2 se on jo 22%. Tuota kolmevitosta mulla tietty on tuolla vielä joku kymmenen metriä niin ei tuo iso vaiva oo vetästä vaikka tuplana.. Vinssien päävirtakytkimeksi olen katsellut Aditalta akkuvalitsinta. Tuolla saisi etu ja takavinssin samalle katkaisimelle. Jos on parempia ideoita niin ne otetaan vastaan ennenkuin kerkeän tilata tuon... Hinta tuolla oli jotain satkun pinnassa. Alla kuva härpäkkeestä...
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onpa ollut koko homma vähän jäissä. Innon kipinä taas löytyi kun useamman päivän istuskeli apparin paikalla Finland Offroad Tourin matkassa.
Jooh, aikaa takaperin tiputin murikan lattialle tarkoituksena vaihtaa se kitkalukolliseen mikä oli hyllyssä. Ei menny ku elokuvissa. Tuossa pätkässä oli 7,25" avoin perä ja kitkalukollinen on 8". Pitänee siis vaihtaa koko akseli niin sillähän siitä selviää. Uusi akseli on nyt vihdoinkin työn alla. Puhdistelin kirkkaaksi ja sivelin 30% fosforihapolla. Seuraavaksi pitänee soa muutokset tehdä ja sitten maalia perään. ![]()
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
Myydään myydään pajero 2.8 vm-98 "ilmastoitu" MYÖS VAIHTO | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 09.02.2009 11:17 |
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |