![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mulla teki kans aluks ihan samaa. Poljin oli ihan tunnoton, ja melkei sama ku olis polkenu jarrupoljinta ku jarruletku poikki. Välillä meinas luistaa, ja välillä ei. Kans mietin et mikä *it*u menny vikaa... Mut kokeile huvikses: Aja tasamaalla vitosella noin 80, pidä kierroksia(kaasu samassa asennossa) ja paina kytkin pohjaa ja päästä samantien irti. Vähän niinku kytkin pommi, mut ei tunnu pahalta. ![]() Kai se vaa paikkaansa haki...
|
|||
|
|||
![]() titanix nyybinäLainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() hdj 300:nen kytkin
Mulle sorvailtiin kanssa iso kytkin luulin että jokin meni vikaan luisti ensin aika helposti ja on aika kevyt käyttää kun kaikki pinnat on uusia kestää vähän aikaa ennen kuin ne hioutuu toisiinsa sopiviks mulla ainakin alkoi pitämään kun säikäytin sen eli auto paikalle kolmonen päälle ja kytkin ylös ja kunnon lämmöt senjälkeen ei ole luistanut lähti varmaan myös asennus rasvat poijes
|
|
||||
|
||||
![]()
pittääkös siinä olla erlainen paine laaker vai käykö 80 normi laaker.mulla kävi niin että paine laakeria ei saanu muuta kun alkuperäisen onko vika siinä??pitäis maanataihin mennessä selvittää kun silllon menee takaisin sepälle tuo auto ja ottavat lootan irti
|
|
|||
|
|||
![]()
mulla tuli 300:sen kytkin paketin mukana uusi painelaakeri sopi paikalleen ilman ongelmia siis oli samalainen
|
|
||||
|
||||
![]()
siis samanlainen kun entinen ? nomikä vittu se sitten tässä minun tappauksessa on ongelma ??tam gearsilla sanovat että lyhyempi laakeri on tuossa isommassa kytkimessä ja kuivusen luettelo ei tunne kun yhtä painelaakeri mallia vahvistettuun ja normaaliin kytkimeen
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ 60 + kytkin | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 20.09.2010 13:28 |
Lj-70 kytkin | jukos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.05.2010 13:01 |
HJ-61 kytkin | JaakkoM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.08.2009 19:22 |
bj:n kytkin... | jv | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2009 13:21 |
LJ-70 Kytkin+200 hv | jukos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2009 00:06 |