Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 20.03.2011, 22:55
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

onko olemassa kaalijukurttia?
Tuo kuulostaa niin extreme sairaalta että eihän tuommoista ole olemassa?
Uittum miettikee: KAALIJUGURTTI. Hyi helveta, oksennan kohta
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kokemuksia hyvää/pahaa sanottavaa freelanderista??? offisuikka Tekniikka & Jutustelu 5 04.06.2010 13:21
silmän ruokaa RJ70 Linkit 7 25.03.2007 17:17
Teinkö hyvää vai pahaa (Jeep) Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 5 25.04.2006 21:43
maukasta ruokaa bono Jokes 0 23.07.2002 12:35
Ostitko ruokaa netistä MäIte Cooking & Food 0 23.03.2002 09:33


Sivu luotu: 12:02 (GMT +2).