![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä haluaisin yrittää, voiko joku opettaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kioski murron yhteydessä....älkää jumal...auta löytäkö mua täältä hyllyn alta...
|
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän tuosta mun allekirjotuksesta selviä mun ja muutaman muunkin kanta tällaseen asiaan.
Tuo ylläoleva en ollu minä vaikkakin tuo kuva on kyllä erittäin loistava, mulla on pokkaa esiintyä omana itsenäni.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
||||
|
||||
![]()
Saat anteeksi, koska et ymmärrä.
JK. Voisitkohan sinä ottaa sen selville, minkä minäkin (en ole sinua yhtään parempi) olen saanut selville kysymällä. JKK. Aihe on hankala, koska meitä on todella moneksi, eikä kukaan tiedä kysymättä Oikeaa Tietä. Siis tavallaan olen ansainnut vihasi. |
|
||||
|
||||
![]()
Perjantai-ilta offipalstalla ei välttämättä ole kaikkein otollisinta maaperää jeesus-keskusteluun. Tai varmasti herättää keskustelua, mutta tuskin uskon puolesta.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
JEEEE SUKSET!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() uskovaisilta pyydän anteeksi jo valmiiksi...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Moni saattaa anella helpotusta jos mistäkin suunnasta.Saattas jeesuskin kelvata jeesaan.
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on Jeesus usein vinssiapinana, kätevää kun se pystyy kävelee vetten päällä niin ei penkkikään likaannu.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aika lailla yhtäläisyyksiä tuon kiinnijäämisen kanssa:
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MITÄ MIES EI KOSKAAN SAISI SANOA | MäIte | Jokes | 2 | 05.04.2011 16:21 |
taas patrooli rojektia, eikö nää lopu koskaan? | jv | Maasturiprojektit | 131 | 16.08.2007 18:13 |
Onko kukaan koskaan miettinyt? | HEKULIINI | Chit-Chat | 11 | 17.03.2005 17:58 |
Oletko koskaan ajatellut hankkia ajokoiraa ? | RonJeremy | Bullshit | 4 | 29.07.2003 10:03 |
Näitä et kuule koskaan vaimosi suusta | tuska | This And That | 0 | 05.04.2002 21:38 |