![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jo vain, mukana ollaan!
|
|
|||
|
|||
![]() Vaadimme OFFIA
; D
|
|
||||
|
||||
![]()
Rouveri lähössä mukaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mortonki, minkäslainen "ohjelma" sielä muuramessa olis, kahden tai ainakin yhden patruulin voimilla vois lähtee, omassa on hieman suutin vikaa, imee polttista aika huolella, että voi olla ettei sillä tule lähdettyä, mutta tolla käyttäjän "kuokkanen" patrolilla voitas tulla?
|
||||
|
||||
![]()
kiitoksia hyvästä seurasta ja ajeluista oma auto kesti ilman vaurioita, mutta santun hj kärsi hieman eli hyvä reissu:
![]()
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
taisin teitä nähdäkkin siin muuramessa pikkasen ennen a-puu:ta päästelin ohitte siitä nolosti tietäpitkin
![]() jämsässä on ajelutouhu aika kuollut, joten onnistuisiko päästä joskus jononjatkoksi sinne suunnalle? |
|
||||
|
||||
![]()
Juu kiitoksia vaan ajeluista ja vinssiavuista. Suhteellisen pienillä vaurioilla selvittiin tolla "citymaasturilla" pakoputki ja vilkunkuori menee uusiksi..seuraavalla kerralla sit lisää..
![]() Laittakaas kuvaajat nopsaan kuveja ja viteoita kun ne on niin kivoja.. ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onnistuuko polttariajelutus Jyväskylässä? | Eskimo | Chit-Chat | 0 | 16.10.2007 07:47 |
tallimurtoja jyväskylässä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.04.2005 19:47 | |
Ajopäivä jyväskylässä? | joker | Chit-Chat | 4 | 11.04.2005 22:14 |
kelkka ja offroad messut jyväskylässä 23-24.10 | Tapahtumat | 28 | 03.11.2004 23:55 | |
Iljettävää saastaa Jyväskylässä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:52 |