![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään reilassa menossa pv,alueen suuntaan joku vihree ehkä jeep rättikatolla ja valkosilla vanteilla.Etäisyys haittasi huomattavasti tunnistusta.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Juu minunhan tuo nykyjään on, renkaat on kyllä 33" mutta näyttää niin turvonneelta kun auto on niin pirun matala..
Tein paluun harastukseen 4v tauon jälkeen. Tai olihan mulla sellanen korkee metallin vihree Dodge Ram(vieläkin Jyväskylässä) ja vähän pienempi hiluxi sen jälkeen, mutta en kovin aktiivinen ole maastossa ollut. Tosiaan niinkun tuolla toisessa ketjussa oli, vois jonkunlaista kevät miittinkiä jkl:n alueelle järkätä???
|
|
|
||||
|
||||
Sodankylässä bongattu kaamean paljon nelikoita...
On näkyny Hiluxeja, Hojoja, pari Berttaa, joku hassu Pajero, sekä muutama Suitsa. Tuskin kettään on bonganu mun "huomaamatonta" Transporteria...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 18.03.2011 14:50 |
|
|
||||
|
||||
|
Siinähän se kaamean näkönen pihalla könöttää...
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Rovaniemellä 19.3 n.08.00 aikoihin tuli LJ70 vastaan isoilla rattailla ja 10km ennen ylivieskaa tuli musta korkia hj. Ite liikuskelin sillä vihreällä hj:lla
|
||||
|
||||
|
nähty eilen klo 17.15-17.30 ilomantsin tiellä iiksenniityn kohilla toyota land cruiser hj 60-61 tumman sininen vinssi keulassa isompaa rengasta alla. traileri tyhjänä perässä.. Kuka lie.?
|
|
|
|||
|
|||
|
Tänään tossa noin klo.19.00 tuli kehä3, myyrmäen kohdilla vaalea hojo vastaan, oli isompaa rengasta, safaritelinekkin tais olla katolla yms. varustusta...
|
|||
|
|||
|
9-tiellä Aurassa tänään ehtoolla ajeli pari Mustaa patrollia joista toinen GR, kenties palstalaisia kun toisessa oli iso tarra
|
|
|
||||
|
||||
|
ajeltiin karvian läpi tänään, siinä heti kylän jälkeen kankaanpään suuntaan mennessä oli vasemmalla puolen tietä isossa pihassa joku kelta-sini-hopee suikka.
sumpe: intti aikana oltiin sielä reilassa kuukauden verran, siellä jonkun suulin nurkalla pisti silmään oranssi ruutulippukuvioitu hieno taunus-transit. kenenköhän se on? en kehdannu kysyä "herra komentajakapteeni, tykkimies santikko: kenen tuo taunus-transit on?"
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
toivottavasti matka meni ongelmitta kun ennenaikojaan talviunilta jouduttiin herättää
|
||||
|
||||
kenen on?
varkauden abc:een pihassa seisoo, jo jonnii aikoo ollu.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ähtärissä tuli alkuillasta vastaan sininen pick-up suikka violeteilla kaarilla. Ilmiselvästi palstalainen
. Ajeltiin itse valkealla vakioHiluxilla.
|
|
|
||||
|
||||
|
guobiossa nään melkein päivittäin harmaan gr patrolin,jota on vähän muokattu,tänään ajoin liikenne valoissa vastaan puijon risteyksessä
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|
||||
|
||||
|
varmaankin olin minä siinä merkkikiven risteyksessä, pienet pyörät alla kun katsastuksesta tulossa, ajelit mustalla hj:lla
|
|
|
||||
|
||||
|
ei pirä paikkaansa se oli pajero jonka lakeuden kutsu kisa alue 8 valvoja osti. Innostu lajista lopullisesti :-)
|
|
|
|||
|
|||
|
Haukiputaalla nähty valkonen 4 runneri, levikkeillä ja kromivanteilla jotku 31"
|
|
|
||||
|
||||
|
Mitsupissi kö?
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
|
|
||||
|
||||
|
Iso vaalea HJ(?) Paimion S-marketin parkkiksella torstaina kahden jälkeen, Offipalsta-tarrat kyljissä. Ken?
t. sininen SJ |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Bongasin greensj suzukillaan tänään iltapäivällä 8-tiellä... Ei tarkkaa tietoa mihnä oltiin, mutta navigaattori joka toimi nopeusnäyttönä meinas että oli n 85km kotiin...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |