Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo
Jos tankkaukset ja ei-halvaantuneiden autojen hoito tehdään touhulle erikseen varatulla alueella (ratavarikko),
niin ei saa laskea keskeyttäneeksi.
Esitetyt ajoaikajutut (XX kierrosta, XX minuttia plus X kierrosta, useampi lyhyempi erä) on hyviä. Esim. tuo XX
kierrosta on aika selkeä, kuka ajaa ne täyteen ekana voittaa, ihan sama vaikka kisan kuluessa tekis mitä. Mutta
jos tilanne radalla ei olekaan ennakoitu, ja kierrosten ajaminen kestää huomattavasti arvioitua kauemmin, niin
kisa venyy, ellei kierrosten määrää pudoteta kisan kuluessa, ja onko sekään taas sitten kovin selkeä asia.
-Paavo
|
Koko-ajan paranee vaan, kohta on toimivat säännöt kasassa.
Voisko olla jotenkin siten, että kumpi vaan täyttyy ensin, kierrokset tai aika, niin kisa päättyy silloin.
Eli ensin kisajärjestäjä arvioi parhaan kykynsä mukaan montako kierrosta on järkevää yrittää ajattaa tietyn ajan puitteissa, ja sitten ensisijaisesti noudatetaan sitä kierrostavoitetta, mutta jos aikaraja täyttyy ennenkuin kukaan saa niitä oletettuja kierroksia ajettua, niin silloin ruutulippu liehuu.
Ja tosiaan joku "ratavarikko" olis hyvä.