![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Millner Off Roadilta Englannista uusi alveineen postikuluineen £501.60 = 585€
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
kyllähän siinä tosiaan toi tanko on. varmaan sais kehiteltyä tohon jonku systeemin, mut pitäis jollain keskittää se tanko siihen perään ku ei oo tota ehjää moottorinjalkaa ja sit ettii joku sopiva sylinteri ohjaamaan. mut nyt kiinnostais lähinnä se et miten sais sen etu lukon toimimaan, ku tekipä takalukon miten tahansa ni etulukon ohjaus tarvii modauksen et suostuu kytkee sen, siis ku toihan ei normisti kytke etulukkoa ilman et takalukko on kytketty.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kunhan löydät sen ohjainboxin, niin ei se kummonen voi olla, kuten pee jo totesi, varmaan tarvii vaan "huijausvirran" että luulee takalukon olevan kytketty.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
näin mäki olettaisin, mut ajattelin nyt kokeilla onneeni, jos joku ois vaikka moisen tehny ni ei tarviis kiivetä perse edellä puuhun.
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Voit myös heittää ne alkuperäiset sähköt niistä lukkojen ohjauksista kuubaan ja teet tollasen kahden releen kytkennän, lukko toimii silloin riippumatta muista lukoista.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
täytynee varmaan jotain tollasta kehittää jos ei löydy ratkasua tohon omaan järjestelmään. kiitoksia vaihtoehdosta.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vinkkiä vaan jos jotain hyötyä ... profiilissani albumi jossa HDJ Etu ja taka-akseli lukot muutettuna paine-ilmalle. Kuvia en osaa siirtää näkyviin. Arb kompura vielä ilman säiliötä+ magneetti venttiilit+kytkimet kabiiniin ja voi kytkeä etu tai taka lukon toisistaan riippumatta. Merkkivaloja ei ole koska pers tuntuma kertoo onko lukko päällä vai ei.. Alkuperäiset Toyota akseli lukot joita paineilma sylinteri/per akseli käyttää päälle ja pois. Ollut tyytyväinen kuinka tarkasti toimii kytkentä päälle ja päältä pois.pois.. Ohjaus paine 4kg. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
nostetaas esiin tämäkin.. eli mulla tuossa hodarissa ei toimi takalukon moottori ja purin yöllä sen ja magneetit oli irti liimasin ne kiinni mutta ei toimi vieläkään niin mietin että oisko mahdollista että se moottorin peltikuppi menee liian tiukkaan kun ei pyöri matopyörästä ollenkaan??
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
oliks kaikki magneetit irti ? niistä kaks on pari ja kaks pari, eli vastakkaisia polariteettejä (???) eli pitää olla "vuorotellen" siellä kuoressa ikäänkuin
+ - + - toinen homma, helposti palaa käämilanka poikki, kun magnetti putoaa... käämimään sen on ainakin pystynyt joku vuos sitten Pennasen Sähkötyö Helsingissä....
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#11
|
||||
|
||||
![]()
joo oli ja menin sitten liimaamaan ne väärin PRKL
yöllä neljän aikaa työvuoron jälkeen voi sattua kaikkea näköjään.. nyt moottori pyörii ja lukko toimii niin kauan kun ei laita anturia paikalleen eli voiko se anturi olla pyöritetty liian syvälle niin jumittaa siihen??? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty HJ-61 lukkojen käyttövivut | MK | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.11.2010 20:38 |
Myyty 12v lukkojen ohjaus kompura (TML) | karppa2 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 06.10.2010 18:08 |
Ostettu HJ:n lukkojen kytkentävaijerit/vivustot | romurauta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.07.2010 21:43 |
HDJ Akseli lukkojen käytön ohjaus? | hunter hdj | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2010 19:50 |
lukkojen sopivuudesta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.11.2006 11:54 |