Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 02.03.2011, 23:11
Remotecontrol:n Avatar
Remotecontrol Remotecontrol ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.09.09
Sijainti: Alajärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Mä luulen että sulla on lemmyä vastaan vaan se että motörhead on liian kovaa ja rankkaa musiikkia sulle. sulla on äijä-ego koska ajat maasturilla, mutta se neutralisoituu sillä että kuuntelet hintti ja käivelö musiikkia, tosimiehet syö rautaa ja pieree kettinkiä sekä kuuntelee hevi metallia ja hart rokkia
Itse kuuntelet teknoa ja antti tuiskua!!! HYI SUA! lemmy teh god!!

Vanha 02.03.2011, 23:14
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Remotecontrol Näytä viesti
Itse kuuntelet teknoa ja antti tuiskua!!! HYI SUA! lemmy teh god!!
Suosittelen että vaihdat kuvassa näkyvän bj-toyotasi vaikkapa keltaiseen ford ka-henkilöautoon jotta autosi voisi vastata kirjoittelusi tasoa sekä laadukkuutta.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
Vanha 02.03.2011, 23:16
Remotecontrol:n Avatar
Remotecontrol Remotecontrol ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.09.09
Sijainti: Alajärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Suosittelen että vaihdat kuvassa näkyvän bj-toyotasi vaikkapa keltaiseen ford ka-henkilöautoon jotta autosi voisi vastata kirjoittelusi tasoa sekä laadukkuutta.
Itse suosittelen noinkin miehistä miestä seisomaan sanojensa takana ja pysymään poissa foorumilta jos niin kerta sanoo, aika neitimäistä touhua puhua toista ja tehdä toista, mutta ei oot niin vitun herkkä tarttumaan joka provoon missä sun ihanaa poikaystävää lemmyä morkataan
Vanha 02.03.2011, 23:20
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Remotecontrol Näytä viesti
Itse suosittelen noinkin miehistä miestä seisomaan sanojensa takana ja pysymään poissa foorumilta jos niin kerta sanoo, aika neitimäistä touhua puhua toista ja tehdä toista, mutta ei oot niin vitun herkkä tarttumaan joka provoon missä sun ihanaa poikaystävää lemmyä morkataan
I can do what I want. . Jos osaisit provota niin en tarttuisi niihin niin herkästi, mutta kun et hallitse tätä osa-aluetta, niin pakko tarttelehtia. Provoaminen on taitolaji ja sä et osaa sitä.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 02:36 (GMT +2).