![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kovilla pulteilla veto niin tiukalle kuin ikinä uskaltaa,lyhennä tuo keskipultti ja siihen päähän kilon vasaralla napakka tälli suoraan.Kertalyönnin jälkeen taas veto tiukalle ja uudestaan.Lämmitykseen mielellään kaasupillit jos vain mahdollista,saa lämpöä nopeammin ja kohdistetummin.Tuo kuitenkin on vain suora akseli ja kiila,ei sen kummempi.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4.0L / 4.0L turbo kampiakselin ero | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.01.2011 00:40 |
Ostetaan Gr patrollin kampiakselin hihnapyörä. | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.08.2008 00:18 |
O:2L/2L-T kampiakselin hihnapyörä | diakka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 15.07.2008 23:30 |
Hj61 korin irroitus | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 02.07.2007 23:06 |
HJ61 ruiskupumpun irroitus ja asennus? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2007 22:28 |