Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 02.03.2011, 22:44
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Kovilla pulteilla veto niin tiukalle kuin ikinä uskaltaa,lyhennä tuo keskipultti ja siihen päähän kilon vasaralla napakka tälli suoraan.Kertalyönnin jälkeen taas veto tiukalle ja uudestaan.Lämmitykseen mielellään kaasupillit jos vain mahdollista,saa lämpöä nopeammin ja kohdistetummin.Tuo kuitenkin on vain suora akseli ja kiila,ei sen kummempi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4.0L / 4.0L turbo kampiakselin ero hojo85 Tekniikka & Jutustelu 0 08.01.2011 00:40
Ostetaan Gr patrollin kampiakselin hihnapyörä. juhoke O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 30.08.2008 00:18
O:2L/2L-T kampiakselin hihnapyörä diakka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 15.07.2008 23:30
Hj61 korin irroitus TexasCruiser Tekniikka & Jutustelu 13 02.07.2007 23:06
HJ61 ruiskupumpun irroitus ja asennus? kany Tekniikka & Jutustelu 2 19.04.2007 22:28


Sivu luotu: 16:58 (GMT +2).