![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
kuka pyörii somerolla keltasella korkeella hiluxilla....taitaa asua siin torrontien vieressä .ku seisoo iltasin siiin
|
|
|
||||
|
||||
|
jos tossa on rekkarin kirjainosat UUS niin on minun vanha hilu, jollekki kaivurikuskille meni tossa vuos sitte...
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään Jyväskylän Lutakossa oli parkissa GR Patrol, valko-oranssi väritys ja 35 MudTerrainit alla.
Olikohan palstalaisia?? |
|
|
||||
|
||||
|
Krazin HDJ vilahti äsken poliiseissa parkkipaikalla.
|
|
|
||||
|
||||
|
mun vanha jos oli tuo
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään bongattu musta siirtokilvissä oleva hodari mertalan nesteen parkkipaikalla Savonlinnassa. Oli vinssii ja isoo rengasta ja tarraa tuulilasinkulmassa ja konepellissä.
|
||||
|
||||
|
Turussa sairashuoneenkadulla sininen pitkäs patrol.... vinssiä, puskuria, soa ja takana mielenkiintoiset levikkeet
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tais olla kaverin HDJ, oliko amuliinivantteet? Kerkesikkö senverta kuikailla? Nii ja siut tännää nähty Anttolan ST1 risteeksessä, mänin wv passatilla ohitte ![]() morjenstin kyl
|
||||
|
||||
|
Juu minunhan tuo nykyjään on, renkaat on kyllä 33" mutta näyttää niin turvonneelta kun auto on niin pirun matala..
Tein paluun harastukseen 4v tauon jälkeen. Tai olihan mulla sellanen korkee metallin vihree Dodge Ram(vieläkin Jyväskylässä) ja vähän pienempi hiluxi sen jälkeen, mutta en kovin aktiivinen ole maastossa ollut. Tosiaan niinkun tuolla toisessa ketjussa oli, vois jonkunlaista kevät miittinkiä jkl:n alueelle järkätä???
|
|
|
||||
|
||||
Sodankylässä bongattu kaamean paljon nelikoita...
On näkyny Hiluxeja, Hojoja, pari Berttaa, joku hassu Pajero, sekä muutama Suitsa. Tuskin kettään on bonganu mun "huomaamatonta" Transporteria...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 18.03.2011 14:50 |
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |