Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 02.03.2011, 10:18
hojo85:n Avatar
hojo85 hojo85 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 23.02.10
Sijainti: KAJAANI
Viestit: 961
Perusasetus

ei se mitään puuta ole kun 10mm lattarautaaja johon on hitsattu takapuolelle 12mm mutteri ja siinä on sitten 12mm kierretanko keskellä..nuita 6mm pultteja on kokeiltu ja vaiheltu erinlaisiiin lujuus luokkiin mutta kaikki katkee..en kai mä muuten kyselisi et miten se lähtee mut ei kestä niin ei kestä..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4.0L / 4.0L turbo kampiakselin ero hojo85 Tekniikka & Jutustelu 0 08.01.2011 00:40
Ostetaan Gr patrollin kampiakselin hihnapyörä. juhoke O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 30.08.2008 00:18
O:2L/2L-T kampiakselin hihnapyörä diakka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 15.07.2008 23:30
Hj61 korin irroitus TexasCruiser Tekniikka & Jutustelu 13 02.07.2007 23:06
HJ61 ruiskupumpun irroitus ja asennus? kany Tekniikka & Jutustelu 2 19.04.2007 22:28


Sivu luotu: 00:26 (GMT +2).