![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ei se mitään puuta ole kun 10mm lattarautaaja johon on hitsattu takapuolelle 12mm mutteri ja siinä on sitten 12mm kierretanko keskellä..nuita 6mm pultteja on kokeiltu ja vaiheltu erinlaisiiin lujuus luokkiin mutta kaikki katkee..en kai mä muuten kyselisi et miten se lähtee mut ei kestä niin ei kestä..
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4.0L / 4.0L turbo kampiakselin ero | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.01.2011 00:40 |
Ostetaan Gr patrollin kampiakselin hihnapyörä. | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.08.2008 00:18 |
O:2L/2L-T kampiakselin hihnapyörä | diakka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 15.07.2008 23:30 |
Hj61 korin irroitus | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 02.07.2007 23:06 |
HJ61 ruiskupumpun irroitus ja asennus? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2007 22:28 |