Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 27.02.2011, 02:00
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hutikka Näytä viesti
Ihan kiva että pajatsoonkin on saatavana korotussarjoja mutta maavarahan tommosella ei juuri kasva etuakselin kohdalta.Tietty se tuo lisää korkeutta akseleiden välille.Ite ehkä ratkaisisin kyseisen ongelman jollain "made in Finland-pillupatentilla",tuskin totakaan sarjaa saa suomessa katsastettua.Korinkorotus,tarpeeks isot pyörät ja tiuhemmat välitykset olis ehkä kuitenkin kovempi juttu
Ideahan tuossa on hyvin pitkälti tehdä enempi tilaa pyörille ja maavaraa auton keskelle. Eihän se jäykässäkään akselissa korottamalla akselin alla maavara kasva. Vaan vasta isommilla pyörillä.

Pari tuumaa pudottais etuakselia, kiristäis vähän sauvoja, pistäis isommat renkaat, ja taakse kierrejouset, niin olis ihan kivasti maavaraa. Eikä tarvis tehdä korinkorotusta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hi-lift Angelo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 30.09.2010 13:37
M: 48" hi-lift maastotunkki tossu O/M/V Muut 3 01.12.2005 08:43
ABT vs HI-LIFT vs ? lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 2 09.10.2004 19:55
Maastotunkki Hi-lift vai ABT kaivaja Tekniikka & Jutustelu 9 07.07.2004 18:46
ABT vs. Hi-Lift Päksi Tekniikka & Jutustelu 9 27.03.2004 20:37


Sivu luotu: 12:35 (GMT +2).