![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Käy pulttikiinnityskin
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt on vähän lisää taas rööriä leikattu ja hitsattu.. Pääntilaa tuli tuolla muutoksella lisää vajaa 10cm, mikä on Cherokeen ohjaamossa paljon. Aiemmin olisi pitänyt pehmustaa pääkaaren vaakaosa, nyt ainakaan minä en siihen ylety päätäni hakkamaan vaikka yrittäisi.
Tuon pääkaaren ja katon putkien risteykseen päädyin tekemään tuollaisen kuvassa näkuvän boksin, tuntui helpommalta vaihtoehdolta, ja kuitenkin saumaa tulee pituudelta melkein yhtä paljon. Putkien väliin tulee vielä pienet vahvikelevyt, joten en usko että tuosta mihinkään ainakaan hajoaa. Lähempi kuva putkien liitoskohdasta. Saumat on taas niin kauniit että... mutta kyllä ne läpi on palaneet. |
|
|
||||
|
||||
|
Timppa on taas saanut jostain putkea halvalla
Tuu vääntämään kaaret miunkii Jeeppiin ku olet harjoitellut omaasi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kylläkyllä
![]() Laskin huvikseni tuon putken painon mitä on mennyt kattoon konepellin tasosta ylöspäin, mukaanlukien pääkaari ja vielä asentamattomat katto"spiderin" putket - pääsin tulokseen ~36kg. Verrattuna katon originaaliin painoon mitä olen sieltä raapinut pois, niin tällä hetkellä (uskomatonta kyllä) vain muutaman kilon plussan puolella. Toki tuohon vielä tulee n.5kg painoa lisää, mutta joka tapauksessa aika mukavana pysyi katon paino vaikka putkea on noinkin paljon. |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä alkaa kohta uskaltaa heittää katolleen vaikka puolitahallaankin.
Onneks tätä ei tarvii enää punnitella.
|
|
|
||||
|
||||
|
No, se on tarkoituskin
![]() On kyllä niin paljon tullut leikatua tavaraa pois tuosta autosta, että ei itse korin pitäisi ihan järkyttäviä painaa kuitenkaan putkineen päivineen. Tietysti akseleista ja renkaista tulee mitä tulee.. Sithän sen näkee kun ajaa vaa'alle, kyllä mä haluan tietää mihin se viisari heilahtaa. Toivottavasti ei liian suuriin lukuihin
|
|
|
||||
|
||||
|
Xj on kyllä muovailuvahaa oikioisa käsisä. Mää luulin että oma alakaa oleen rakennettu voimakkaasti mutta ei.....
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SHREK (Cherokee projekti). | 454SS | Maasturiprojektit | 476 | 12.12.2015 17:26 |
| Myyty | KössiKenguru | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.06.2008 08:10 |
| O: halpa XJ cherokee projekti | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 29.05.2008 19:43 |
| Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) | Timo_L | Maasturiprojektit | 89 | 19.04.2008 10:52 |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |