![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Myyty Lainaus:
Myyty |
|
||||
|
||||
![]()
Kuvat on unohtunu, koitan saada otettua. Eli myynnissä on edelleen.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Tässä on lähes vastaavan Tuntsan kuva. Muuten samanlainen, mutta hiukan kirkkaampi punainen, ja tarrat puuttuu, ja tässä myynnissä olevassa mallissa on ns. "Rahtitarikka". Jos joku neet haluaa, niin semmosetkin saan hommattua. Itse mopedi on hiukan pahassa paikassa tällä hetkellä, ei ihan viitti pelkän kuvan takia kaivaa esille, mutta ostajan ilmaannuttua kyllä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |