![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
pitää varmaan appiukolta kysästä onko se käymäs ikh:lla lähiaikoina... tohon "prototyyppeihin" ei varmaa montaakaan kymppiä uppois rahaa, ja tulis sekin kepulikonsti kokeiltua. siinä olis halpa vaihtoehto perä + laatikon välitys sarjoille....
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Jos kokonaisvälitys kestää pudota....
jos kestää pudoda noin suuruusluokkaa 3-4 kertaiseksi, niin pistäkää 2 murikkaa peräkkäin.
Siis käännätte sen alkuperäisen murikan pinjoni ylöspäin, ja siihen esim. mersun tai bmw murikka jäykäksi hitsattuna päälle, ja kätisyyden saa valittua ulostuloakselista. toisen puolen voi typistää hivenen lyhyemmäksi poistamalla kaikki ylimääräiset hilut, mutta korkeutta jää kardaanille noin suuruusluokkaa vajaa 0,5 metriä enemmän, ja murikan korkeus kasvaa saman verran ![]() Tai sitten jostain poikittaismoottorisesta etuvetoisesta nelivedosta, oliskohan golffissa?, takaperämurikka on 1:1 välityksellä, mutta silloin välitykset jää pitkäksi. ja sitten yksi vaihtoehto on pistää hight? pinion perät molempiin päihin, sillä saa noin 10cm kardaanit ylemmäs, mutta...... Ja HUOM: kun nuo välitykset tippuu tähtitieteellisen hitaiksi, niin sillon pakilla ei saa vauhtia, vaan silloin vaan hyssytellään taaksepäin.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan volvon porttaalit. | jiikone | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.09.2009 09:57 |
volvon porttaalit | jälli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 18.08.2008 13:06 |
o: porttaalit | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2006 21:04 |
o:porttaalit | jakenbj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.01.2006 20:58 |
Porttaalit malesiasta? | Olppa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.12.2003 00:21 |