![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja jos ei muuten meinaa mennä, niin ainahan sitä voi akselit kaventaa, halvin ratkaisuhan se tokikaan ei ole, mutta vaihtoehto jokatapauksessa.
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#52
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eikä se kaventamattomien tojotan akseleiden lisä leveys haittaa tee vakaudelle.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#53
|
||||
|
||||
![]()
Nyt lueskelin noista jakolaatikoista vähän enemmän ja vakiolaatikko kai vois kestääkkin esim. isomman moottorin, hiluxin akselit ja isommat pyörätkin? milläs välityksiä hitaammaksi? akseleissa 4,56 välitykset ja jakolaatikko vakio merkkivaloton (välitetty loota meni ton hopeisen mukana
![]() |
#54
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=sami.k;741679Milläs välityksiä hitaammaksi? akseleissa 4,56 välitykset ja jakolaatikko vakio merkkivaloton (välitetty loota meni ton hopeisen mukana
![]() Tossulta saa valottomaan välityksiä aina välillä ![]()
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#55
|
||||
|
||||
![]()
Mutta aattelin jotain todella hitaita välityksiä... rengas tulee varmaan oleen 35". jotain tuplajakolaatikkoratkaisua tuskin saa leimattua?
|
#56
|
||||
|
||||
![]()
Todella hitailla välityksillä saattais tulla ongelmaksi se että menee pakki pirun pieneksi.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#57
|
||||
|
||||
![]()
TOTTA. millaiset välitykset itselläs oli siinä suikassa missä oli patrollin akselit? ja mikä perävälitys? normi jakis? minkä kokoiset renkaat?
|
#58
|
||||
|
||||
![]()
Volvon laatikko (en muista ykkösen välitystä), 410 jakis tossun välityksellä ja akseleissa 4.6 välitykset ja renkaat 35 muzzillat.
Eteenpäin riittävän tiuha välitys mutta kurassa ei pakilla saanut tarpeeksi renkaisiin nopeutta. Monesti peruuttaessa oli laitettava iso puoli että lähti liikkeelle. E: volvon lootassa oli muistaakseni ykkönen inan pienempi kuin 410 suikan omassa vaihteistossa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#59
|
||||
|
||||
![]()
Raideleveys mitataan vanteen kiinnitys pinnasta toiseen! Ei pääse vanteiden off seteillä leikkimään, ikävä kyllä
![]() |
#60
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#61
|
||||
|
||||
![]() Lumet sulaa
ja puoliks unohtunutta projektia vois alkaa jatkamaan
![]() Mitäs tukivarsia ja jousia porukka suosittelis tähän?? ja jos löytyy nurkista niin tarjoa privalla. Jotain tarvikkeita on tullut myös hommattua... renkaat tulee ainakin aluks oleen 35x12,5 greepyt ja ramseyn vinssikin löytyis... |
#62
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän raideleveys riippuu nimenomaan vanteesta, se mitataan renkaan kulutuspinnan keskeltä keskelle.
|
#63
|
||||
|
||||
![]()
Tai sitten ei.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#64
|
||||
|
||||
![]() Hahmottelua loskassa!
Suikan korkeutta ja akseleiden paikkoja vähän suunnittelin.
|
#65
|
||||
|
||||
![]()
Oot tohjiiltä pyärät hakenu.
|
#66
|
||||
|
||||
![]()
JEP, maanantaina hain. boggerit tietty oli haaveissa mutta eiköhän noi asiansa aja...
|
#67
|
|||
|
|||
![]()
Mitkä renkaat ne tuommoset on?
|
#68
|
||||
|
||||
![]()
Eikö nuo Maxxiksen Creepy crawlerit ole..vähän keskipaloja itse leikeltynä..
__________________
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! |
#69
|
||||
|
||||
![]()
hiljaiseloo ollu tän kanssa mutta nyt sentään jotain tullu tehtyä...
eteen tuli pajeron tukivarret, väsäsin tollaset korvakkeet niille. hytti on pientä viimeistelyä vaille valmis, pitäs päästä nostaan se paikolilleen niin näkis että kuinka korkee tai matala siittä on tulossa ![]() |
#70
|
||||
|
||||
![]()
Hytti paikallaan, keulapala ja lava vielä hitsaamatta, takana tässä vielä lehtijouset, edestä puuttuu vielä panhard, iskarit ja pohjaanlyöntikumit, iskareiksi sierran takakaasut, iskua 25cm...
|
#71
|
||||
|
||||
![]() jousitusta
vähän taas edistynyt kun sain suikan talliin... eli takanakin kierteet
jousituksesta puuttuu: -pohjaanlyöntikumit -takaa iskarit ja panhardin kiinnikkeet Moottori ja laatikko suunnitelmat on vielä vähän auki, pihassa ois kyllä kolaroitu mazda b2000 pickup...vois istua keulalle ihan hyvin. |
#72
|
|||
|
|||
![]()
laatikko ongelmaisia b2000 hirveesti ollu myynissä/avk lla. jopa yhdelä tutulla. 100tkm ajettua ja laatikosta oli menny joku akseli poikki,vai olikohna jakolaatikosta. pieni varoitusken sana, tosin onhan suikka kevyt, mutta kaasujalasta en tiedä miten se säälii
![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#73
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#74
|
||||
|
||||
![]() volvo
Näillä näkymin ois tulossa volvosta 2.3 kone ja laatikko, sit tarvii saada välitetty jakolaatikkokin vielä... tuskin riittää välitykset vakiojakolaatikolla ja 4.56 perävälityksillä...
|
#75
|
||||
|
||||
![]()
Automaatin kans vois jotenkin riittääkin (ainakin alkuun). Itte tulee monesti ajeltua talvisin isolla puolella kun on automaagi.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suikka tuli!projekti... | jallu80 | Maasturiprojektit | 76 | 02.05.2011 13:24 |
Ikuisuus Suikka-Projekti | Palde | Maasturiprojektit | 19 | 29.12.2007 18:51 |
Myyty: Patrol pick-up. projekti | jv | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 27.05.2007 22:08 |
M: projekti hj-45 pick-up 2000 euroa | Rölli | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 22.10.2006 09:03 |
MYYTY: Projekti Suikka SJ-410 | Nerd-O | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 04.09.2006 18:31 |