Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.01.2004, 19:39
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Sisägummit tietenki!!

Ja ollaan noissa kisapelien renkuloissa käytetty kahta traktorin juurilaattaa, eli sellaisia, missä on juuri mutterit. Eli vanha venttiili leikataan pois ja paikataan. Sit liimataan kaks uutta tappia vastakkain sisärenkaan keskisaumalle. Vanteisiin uudet reiät ja vanha tukkoon. Tai niinku viimeks tuli idea, että vanhaan läpeen tubeles tappi. Eli ku renkuli on beadlock vanteella ja jostaki syystä sattuu sisägummi hajoon, niin eiku perkelesti ilmaa sisään tubeles tapin kautta. Tiiviys ei varmaan ole mikään ehdoton, mutta saattaa olla helpompi tuoda pois maastosta, jos ei ole varakurraa. Tiiviyteen tietty jeesaa, jos laittaa liimaa sisärenkaan venttiiline kauloihin kans.

Eipä ole oikeastaan koskaan ollu ongelmia maasto gummien ja sisärenkaiden kanssa. Päin vastoin enemmän on ollu harmia, ku ajaa tubelesina...tikkuja, kuraa, hiekkaa vanteen välissä ja renkaat tyhjänä. Tai että huonoimmillaan rengas puotaa vanteelta, just ku tilanne on tarkimmillaan.



Formula Off Road Kicks Ass

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: 35*12,5-15 Sisäkumit -MYYTY- Kupla O/M/V Muut 1 09.11.2005 23:25


Sivu luotu: 15:45 (GMT +2).