![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() niin..
lueppa ajatuksella tota edellistä,muistaakseni sanoin lukeneeni yhtälailla kuin muutkin,sanoin että on outoja tarinoita... kyseisessä ei ollut aihetta juurikaan mihinkään mutta vanhasta muistista alotetaan päänaukominen,hienoja miehiä.muistaakseni olen ollut ehken noin 6 vuotta nimerkillä täällä niin voit uskoa että olen lukenut monenlaisia tarinoita.otetaanko perinteinen palstan asenne heti tuntematta vaikka onkin nimimerkit,haluatko puhua suuntautumisistasi vai otetaanko aiheeksi joku tuoreempi ?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Moderoinnista itse olen sitä mieltä, että sen kanssa sais olla tiukempaakin. Onhan se naurettavaa että kuka tahansa sais spämmätä ja trollata tylsyydessään kuten leka. Joku roti pitää olla kirjottelussa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
saatte Lemmyä heterompaa luontokappaletta hakea.
Muistaakseni legendan mukaan Lemmy ois joskus tuupannut naista, joka oli alun perin mies. Ja Lemmy ois kommentoinut asiaa siten, että "Jos sillä oli munaa leikkauttaa vehkeensä pois nii on mullakin munaa sitten panna häntä." Lemmy on hetero rockjumala. Se on pannu enemmän naisia kuin kaikki offipalstalaiset yhteensä. Jos se on joskus pannu jotain joka on ollut ennen mies, niin se ei tee siitä homoa. EDIT. Oli hyvä top40:ssä ku oli lehdistötilaisuudesta kuvaa ni heikki kysys lemmyltä notta "olette varmasti saaneet oman osanne naisista?" Tähän lemmy: "ja sinun osasi myös." MAAILMAN PARAS KOMMENTTI: "ja sinun osasi myös." EI SSSSSSSSS!!!
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 11.02.2011 12:32 |