![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kyse ei ole osaamisesta, vaan halusta. Minulla oli äidinkieli koulussa aina keskiarvona 9 tai 10 ja kirjotin siitä E:n. Opettajasta riippuen sain numeroksi joku 6 tai 10, joskus en jaksanu nuolla opettajan persettä jos se ei ollu hyvän näkönen niin olin oma itseni niin sain numeroksi esim. 5, mutta joskus oli pakko miellyttää opettajaa koska oli esim. niin hot pimu niin piti ottaa toinen rooli ja sain numeroksi 10. Paskoja numeroita sain siksi koska ne ei digannu mun visioista, olin erilainen nuori, jos olin yhtä "paska" kuin muutkin niin numerot parani puolella. Ihme homma? ?!
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 10.02.2011 01:01 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
no sää oot joskus tyhmänä.
sille ku et maha mittään. sä oot vaan sä
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|||
|
|||
![]()
on se hianoo että itärajaltakin löytyy viisaita miehiä
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||