Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.01.2011, 16:20
NORT:n Avatar
NORT NORT ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 13.01.04
Sijainti: Meri-Pori, .
Perusasetus

Tää leka on hyvä , just kun luulet ettei mitään älytöntä voi tapahtua , ja taas ;-)
Vanha 25.01.2011, 16:23
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Angry

puhelimella ei voi nostaa hirttä tänään huomasin, avitin jalalla ja muistin et puhlu jäi housuntaskuun mut liian myöhään, vahinko tapahtui jo.
Onnex puhluun jäi virrat viel päälle niin sain tehtyy numeroista ja muista tiedoista varmuuskopion.
Uus puhlu tilaukseen ja taitaapi merkki olla sonim x3
Vanha 25.01.2011, 16:58
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
No kyllä tollanen liikennekäyttäytyminen melkoista järjen köyhyyttä osoittaa, jos oma kosla ei pysy muun liikeenteen vauhdissa niin ei sitä muille tarvi yrittää kostaa.
Ensikerralla kun joku yrittää ohittaa niin nosta jalka kaasulta muutamaks sekunniks ja ahdistava ohitustilanne on ohi hetkessä, jollet siihen pysty niin olisi aiheellista keskustella asiasta psykologin kanssa.
Erittele tarkemmin mikä liikenne käyttäytyminen minun ajossa ärsyttää? Ajan 80km/h rajotuksella 80-90km/h ? Mikä tuossa on väärin? Onko oikein se että muut ajaa perseessä kiinni ja minun pitäisi jäädä levikkeelle oottamaan että muut menevät ohi?!?! Tiedätkö mitä sujuva ajaminen tarkoittaa? Se ei tarkoita sitä että minä höllään vauhtini keskellä moottori tietä 60km/h-nopeuteen ja päästän takana olevat ohi.

Kannattaa ottaa se pää pois perseestä ja miettiä tilannetta tarkemmin. Vähä älyisempikin ymmärtää rivien välistä että moottoritietä oli monta kilometriä ja minä ajan 80-90km/h niin kyllä normaali ihminen menee bensa autolla heittämällä ohi vanhasta diesel veturista, mua vitutti se kun kilometri tolkulla roikutaan ihan perseessä kiinni ja sitten vihdoin ja viimein jossain vaiheessa yritetään ohi vaikka hyviä tilaisuuksia olisi ollut aikaisemmin monta.

Joko ymmärrät vai pitääkö käyttää tavu-viivoja?

Mielestäsi olisi siis järkevä tilanne se että löysään vauhtia 80-kilometrin rajoituksella oman vauhtini n.90-> n.60km/h että takana olevat n. 10 autoa pääsee ohi? Ja sitten kun kaikki 10 autoa ovat ohi niin lisään vauhtiani taas n.90km/h ja mistä veto niin edellä olevat ajavat ihan täysin samaa nopeutta! Niillä kusipäillä ja kulliselillä on vaan joku vammanen fetissi päästä suuremmasta ohi.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 25.01.2011 17:03
Vanha 25.01.2011, 17:08
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NORT Näytä viesti
Tää leka on hyvä , just kun luulet ettei mitään älytöntä voi tapahtua , ja taas ;-)
Täällä foorumilla ei taida olla yhtään joka ymmärtää huumoria sekä millä ei ois pipo tiukalla? Onneksi olen vielä alle 30-vuotias, muuten hävettäs kinastella aikamiesten kanssa internet foorumilla

Lähinnä siis tunnen myötähäpeää muiden puolesta että mitenkö jotkut jaksaa kinastella internet foorumilla vaikka ikää on ymmärtääkseni yli 15v ?

Viimeksi muokannut VonLeka : 25.01.2011 17:10
Vanha 25.01.2011, 19:10
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthr...ighlight=jooko
Vanha 25.01.2011, 19:52
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Täällä foorumilla ei taida olla yhtään joka ymmärtää huumoria sekä millä ei ois pipo tiukalla? Onneksi olen vielä alle 30-vuotias, muuten hävettäs kinastella aikamiesten kanssa internet foorumilla

Lähinnä siis tunnen myötähäpeää muiden puolesta että mitenkö jotkut jaksaa kinastella internet foorumilla vaikka ikää on ymmärtääkseni yli 15v ?

hyvin sivallettu!

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vanha 25.01.2011, 20:09
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Juu! näin olen tehnyt

Vanha 25.01.2011, 21:17
panzer:n Avatar
panzer panzer ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 28.02.06
Sijainti: SuurHämeenlinnan rajamailla
Perusasetus

Vituttaa pomo joka ei pidä lupaustaan!
Vanha 26.01.2011, 07:21
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reetu Näytä viesti
Miul ois työn alla...
Mie oon kaunis ja muut on mukavia..eiku, siis niinku toisin päin
Vanha 26.01.2011, 18:24
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Erittele tarkemmin mikä liikenne käyttäytyminen minun ajossa ärsyttää? Ajan 80km/h rajotuksella 80-90km/h ? Mikä tuossa on väärin? Onko oikein se että muut ajaa perseessä kiinni ja minun pitäisi jäädä levikkeelle oottamaan että muut menevät ohi?!?! Tiedätkö mitä sujuva ajaminen tarkoittaa? Se ei tarkoita sitä että minä höllään vauhtini keskellä moottori tietä 60km/h-nopeuteen ja päästän takana olevat ohi.

Kannattaa ottaa se pää pois perseestä ja miettiä tilannetta tarkemmin. Vähä älyisempikin ymmärtää rivien välistä että moottoritietä oli monta kilometriä ja minä ajan 80-90km/h niin kyllä normaali ihminen menee bensa autolla heittämällä ohi vanhasta diesel veturista, mua vitutti se kun kilometri tolkulla roikutaan ihan perseessä kiinni ja sitten vihdoin ja viimein jossain vaiheessa yritetään ohi vaikka hyviä tilaisuuksia olisi ollut aikaisemmin monta.

Joko ymmärrät vai pitääkö käyttää tavu-viivoja?

Mielestäsi olisi siis järkevä tilanne se että löysään vauhtia 80-kilometrin rajoituksella oman vauhtini n.90-> n.60km/h että takana olevat n. 10 autoa pääsee ohi? Ja sitten kun kaikki 10 autoa ovat ohi niin lisään vauhtiani taas n.90km/h ja mistä veto niin edellä olevat ajavat ihan täysin samaa nopeutta! Niillä kusipäillä ja kulliselillä on vaan joku vammanen fetissi päästä suuremmasta ohi.
Ajattelin että sun kannattais kokonaan pysyä liikenteen seasta poissa, bussin takapenkki sopii sulle paremmin.
Jos susta tuntuu ettei sua ymmärretä niin ei ne tavuviivat siihen auta, vika on jossain ihan muualla
Välillä tuntuu että tää internettikin on sulle vähän liian haastava, eikös jossais järjestetä sellaista atk ajokoulutusta?
Sulla on samat ongelmat nettiliikenteessä kuin autoliikenteessäkin mutta eihän kukaan ole seppä syntyessään ja toiset oppivat hitaammin kuin toiset, jotkut ei opi koskaan
Kyllä mä huumoria ymmärrän mutta liikenteessä törttöilyä en.
Vanha 26.01.2011, 19:42
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Perusasetus

Vituttaa, kun Ben Zyskowicz puhui eduskunnan täysistunnossa ja minä olin samaa mieltä!!!
Sitten alkoi vituttaa niitten muitten tollukoiden vastineet. Aivan saatanallista tuubaa. Kaikenmaailman keskinkertaisuuksia sitä sinnekkin äänestellään!
Kuunnelkaapa joskus noita täysistuntoja!

E: nyt vielä vituttaa etten osannut etes kirjoittaa oikein tuota tsyskoovitsiä. Joo, korjasin jo.

Viimeksi muokannut A-P : 26.01.2011 19:45
Vanha 27.01.2011, 01:13
Mr_Peace Mr_Peace ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 05.03.08
Sijainti: Nastola
Perusasetus

Istuntoja on joskus aina kuunneltu ja lähes joka kerta aiheuttanut huomattavia huutokiroamis -hetkiä. Ei noita voi liikaa kuunnella, tulee vielä tehneeksi jotain harkitsematonta, josta saa syytteet, kuten sille yhelle ukolle kävi, kun nettiin hieman kirjoitteli asiasta.

edit. ja tietenkin tuleva ex-akka vituttaa aina vaan suunnattomasti, millä vitulla sitä jaksaa maaliskuuhun asti. Sit ku siitä pääsee eroon, iskee varmaan vasta kunnolla päin naamaa, et ei nää tytärtää kuin pari kertaa kuussa. Elämä on välillä enemmän kuin perseestä.

Viimeksi muokannut Mr_Peace : 27.01.2011 01:17
Vanha 27.01.2011, 07:10
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Perusasetus

Tää pakkanen ottaa päähä, sormet tönkkönä vaikka mitkä lämpöpatterirukkaset köyttää kouraa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vanha 27.01.2011, 12:16
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Ajattelin että sun kannattais kokonaan pysyä liikenteen seasta poissa, bussin takapenkki sopii sulle paremmin.
Jos susta tuntuu ettei sua ymmärretä niin ei ne tavuviivat siihen auta, vika on jossain ihan muualla
Välillä tuntuu että tää internettikin on sulle vähän liian haastava, eikös jossais järjestetä sellaista atk ajokoulutusta?
Sulla on samat ongelmat nettiliikenteessä kuin autoliikenteessäkin mutta eihän kukaan ole seppä syntyessään ja toiset oppivat hitaammin kuin toiset, jotkut ei opi koskaan
Kyllä mä huumoria ymmärrän mutta liikenteessä törttöilyä en.
En minäkään ymmärrä liikenteessä törttöilyä, siksi en ole sitä harrastanutkaan. Minä pidin ala/ylä-asteella ATK tunnit kun olin opettajaa edellä pätevyydessä en tarvitse atk ajokoulutusta.

Minä opin nopeasti asiat.

Vanha 27.01.2011, 13:13
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
En minäkään ymmärrä liikenteessä törttöilyä, siksi en ole sitä harrastanutkaan.
Justhan sä kiihkeesti kerroit kuinka olit estänyt takaa tulevan auton ohituksen. Onks se muka normaalia ?? Miusta selvää törttöilyä liikenteessä !!!
Vanha 27.01.2011, 15:43
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Justhan sä kiihkeesti kerroit kuinka olit estänyt takaa tulevan auton ohituksen. Onks se muka normaalia ?? Miusta selvää törttöilyä liikenteessä !!!
Kerran ajoin Norjassa ja mua ei päästettu ohi, lopulta kun pääsin umpilaiskalla transhitillä ohi niin näytin ikkunasta kirvestä. Onko tämä törttöilyä?

Vanha 27.01.2011, 17:20
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Vitsiähän minäkin koitin veistellä joten ei morjestella kirveellä eikä nyrkillä jos joskus morjestellaan
Vanha 27.01.2011, 17:33
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Vitsiähän minäkin koitin veistellä joten ei morjestella kirveellä eikä nyrkillä jos joskus morjestellaan
hihi

Vanha 29.01.2011, 15:55
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Perusasetus

ln65:n akselit karkas ulottumattomiin ennenkuin ehti palkkapäivä tulla
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
Vanha 29.01.2011, 17:37
SERMAX:n Avatar
SERMAX SERMAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lotto vielä tarkistamatta EI VITUTA kohta lotto tarkistettu NIIN kyllähän alakaa vitutttaan.......
Vanha 29.01.2011, 17:50
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SERMAX Näytä viesti
Lotto vielä tarkistamatta EI VITUTA kohta lotto tarkistettu NIIN kyllähän alakaa vitutttaan.......
Se vitu mylly ku ärrälle vie lapun sanoo vaa aina samaa: EI VOITTOA. PRKELE

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vanha 29.01.2011, 22:02
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Perusasetus

Hommaa tiedossa:
Vanha 04.02.2011, 19:10
VesaN VesaN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 30.11.05
Sijainti: outokumpu
Angry

....

no eikös se traktori särkeytynyt tuohon pihaan.Aluevaihteiston siirtäjä irti vaihdelaatikon sisältä.Eikä taida saada paikalleen muuten kuin purkamalla koko nostolaite kotelon pois?
Vanha 04.02.2011, 19:15
kuningaskulkuri:n Avatar
kuningaskulkuri kuningaskulkuri ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Kimola, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VesaN Näytä viesti
no eikös se traktori särkeytynyt tuohon pihaan.Aluevaihteiston siirtäjä irti vaihdelaatikon sisältä.Eikä taida saada paikalleen muuten kuin purkamalla koko nostolaite kotelon pois?
Toinen vaihtoehto on katkaista koko kone.. Riippuu merkistä..
Vanha 07.02.2011, 15:22
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Perusasetus

Miks halapoja tarjouksia tuloo vastaan aina silloon ku ei oo tarpeeks rahaa

Briteistä löytyis Range Roverin alkuperäsiä etutukivarsia -82% alennuksella varaston tyhjäyksen ansioista, eli sais kaikki 4 kipaletta yhden hinnalla ja sitte ku on sitä rahaa, niin tarjousta ei taatusti enää ole... PRKL
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47

Sivu luotu: 06:00 (GMT +2).