![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]()
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh..._6&tabNumber=1
Mahtaako linkki toimia, mutta kuitenkin. Hyundai H-100 nelivetoisena. Ei kellään ole tietoa minkälainen neliveto tuossa on? Ei ainakaan näy ylimääräistä keppiä, mutta voihan tuossa olla myös sähköisesti ohjattu jakolaatikko? Veikkaan että tuossa on joku haldex ohjattu neliveto tms. Tulee mieleen nuo vanhat chevyvanit, mitä sai nelivetoisena. |
#27
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.youtube.com/user/Ozjourney#p/u/0/Ai8TbcAiVFk Pitkästä aikaa laadukkaan oloista kerrontaa ja taltiointia, näin hieman ohi aiheen ja hyvällä aasin sillalla.. |
#28
|
|||
|
|||
![]()
Terracani ollu reilu puolivuotta.Mittarissa 125tkm.Just liikkeen takuuseen laitettiin ilmastoinnin kenno ja muuta pientä osaa.Hintaa remontilla n 1800e.Takuuseen meni myös kaikki jarrusatulat.Hintaa satuloilla oli 1380e + työt...
Muuten auto toiminu OK.Eilen kiskottiin parin tonnin kuormaa ja kulutus oli alle 14 litraa.Laatikkona automaatti. Osat Suomessa aika hintavia mutta maailmalta saa järkihintaan. |
#29
|
|||
|
|||
![]()
Kävin tänään testaamassa Terracania. Kohtuu tilava auto. Kulku puoli yllätti. Se oikeesti kulkee! Taka-akselilla on jonkin asteinen kitkalukko. Takavedolla lumella tuntui toimivan hienosti, mutta nelivedolla ristiriipunnassa se katosi jonnekin. Kabiinin lämpiäminen tuntui olevan pieni ongelma. Lämpöä kyllä tuli ohjaamoon, mut ei se oikeen tahtonut silti lämmitä. Moottori oli kyllä mittarin mukaan ihan normilämpöinen.
Neliveto kytkettiin tuossa mallissa sähköisesti. Takaveto, nopee neliveto ja hidas neliveto, joka ei kyllä kovin hidas tuntunut olevan. Kuulemma paremmin varustellussa mallissa on automaattineliveto jonkin asteisella viscolla. Sekä erillinen hidasalue. Ilmeisesti paremman mallin tunnistaa nahkajakkaroista ja automaatti ilmastoinnista. 80 vauhdissa kierroksia oli vajaa 2000, joten kulutus puoli on maantiellä varmaan melko alhainen. Tuo kyseinen yksilö oli varmaan parhaat päivänsä nähnyt. Melko huonosti oli pidetty. 2850kg oli tuossa yksilössä vetokyky. Tuo alusta ei ilmeisesti suoraan perustu 2-koppaseen pajeroon. Joten korotussarjan saaminen on vähän kysymysmerkki. Vakiona otteessa oli muistaakseni 235/75-15 ja 255/65-16 renkaat. Sitä en tiedä mahtaisiko alla pyöriä 33" renkaat ja saako niitä edes otteeseen? Ei mitään muistikuvaa miten nuo rengassäännöt meni. Tässä yksilössä alla pyörii 33" renkaat ja 6" korotus. Vähän jäi epäselväksi missä suhteessa jousilla ja korin korotuksella. Kuvan perusteella rungon sisään jäisi kaikki, joten pohjapanssarin teko voisi olla kohtuu helppoa? ![]() |