Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 02.02.2011, 19:41
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Sehän täällä on ongelma. Vaikka hyviä autoja tuotaisiinkin, ei niitä kukaan täällä ostaisi, kun maksavat niin paljon. Eli verotukselliset syyt tekevät niistä ihan järjettömiä.

Näinhän kävi esim uudempi koppaisen patrollin. Suomessa käsittämättömän harvinainen laite, vaikka luulisi, että se on offarin unelma. Jäykät akselit, takana lukko vakiona. Ei tarttis ostaa ku arbbi eteen ja vähän korottaa niin pääsee aika kivasti! Ja irtoaa käytettynä aika paljon toyotaa huokeammin, kun ei ole niin haluttu. Varmaan siksi, ettei niitä ole tuotu tänne alkujaankaan.

Ihan yhtä näyttävä kuin 120 sarjalainen ja menee metsässäkin paremmin. Mutta ajettavuushan noissa on heikompi, kun ei oo risukeulaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
mikä yleensä rikkoutuu jakolaatikosta toyota jjtp Tekniikka & Jutustelu 12 27.04.2004 10:20
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 19:26 (GMT +2).