Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sutsu
Eihän kelekalla voi jäädä kiinni noin. Kelekalle ei koskaan LAPIOIDA kiitorataa, se ei yksinkertaisesti kuulu kelekella etenemisen periaatteisiin. Ja siis haet autoa jolla jatketaan sen jälkeen kun kelekka on kiinni - sellaista ei ole - hae helikopteria.
|
Onneksi minulla ei ole tuollaisia periaatteita. Olisin kaulakiikussa jo ollut noiden viime soseiden jälkeen. Ei pysty valkkaamaan keliä. En kaahaile huvikseen, jolloin sohjosta ei liene haittaa, senkun luukuttaa vauhdilla menemään vaan. Mutta jos välillä on pysähdyttävä ja reessä persiissä painoa, se kelekkakin alkaa kummasti jäämään jumekseen.
Nuo telakoneet oli hienoja, toisen olin bongannut jo aiemminkin, 10 tomppaa on vähän liikaa tähän saumaan. Hauskan oloinen ja käyttökelpoinen kone töihinkin varmasti. Kevytkin.
Järeämmät ps-ajoneuvot ei käy laatuun, niiden kanssa hukkuu näillä levevysasteilla.
Paljon toi pieni venäläinen ihmeauto muuten maksaa?
En pidä mahdottomana, että sopiva auto lumiketjuilla lähtee paikoiltaan sohjolätäköstä, mihin sillä kelekalla jäädään punnertamaan. Paskaksihan ne vaan sitten menee, kun pakkasella kaikki jäätyy, mutta asia toinen ongelma.
Ilmatyynyalus tai hydro- ei helikopteri olisi tietty parasta. Tai sitten suomenhevonen parireellä tai rossipyörä piikkirekailla. Ei tarviis lentolupakirjaa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sshak
Miten ois tämmönen?
|
Hyvältä näyttää, voisi lumityötkin tehdä samalla masiinalla. Omistatko moisen? Oletko myymässä?