![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pitänee koittaa vaihtaa johdot paksumpiin.. Puhallin puhaltaa koko ajan kolmosella ku sielt on menny etuvastus tieten paskaks.. Ei kuitenkaan viihtis käsikaasulla huudattaa koko ajan sitä.. edit: niin ja semmoinen tuli viel mieleen että vaikka laitan puhaltimen ja valot pois niin eipä se siltikään ole ku 24-26 välissä jossain tyhjäkäynnillä...
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toi on ihan normaalia käytöstä. Omassa autossa on tyhjäkäyntikierrokset aina talvella sillain korvakuulolta sopivasti korkeammalla, niin jaksaa latailla myös paikallaan seisoessa. Noi alkuperäiset mittarit ovat vaan suuntaa antavia. Tarkan arvon latausjännitteestä saat vasta kun mittaat yleismittarilla suoraan akun navoista. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Noniin räpläsin tänään sitä laturia vähäsen.. Laiton toisen lisämaan sille ja poistin sen sulake härpäkkeen siittä johon välistä ni kappas.. Akun merkkivalo sytty palamaan!
No ei siinä mittää aikani räpläilin kaikkia johtoja niin sammu se merkkivalo mutta eipä lataa enään ![]() Ei ossaa enään yhtään sanoa että mikä helvetti siihen tuli.. Sen verran yleismittarilla tsuumailin että ei minkään maailman volttia tule pihalle laturista.. Mun ajatuksen mukaan ainaki se sulake joka on siinä välissä niin on joku semmonen et jos se laturi antaa piikkiä niin se ei hajota mitään muutaku ku sen sulakkeen<-- viisaat korjatkoon jos olen väärässä Ja lisämaasta ei pitäs olla haittaa...??? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
niin silloin laturi antaa niin kovan jännitepiikin, että se tuhoaa tuon diodisillan ja/tai jännitteensäätäjän. Pahaa pelkään, että sun laturis meni taas remonttiin... ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Voihan vittu
![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vika on paikkallistettu ja korjattu!
Se virtajohto jossa on se sulake niin oli huonosti tinattu kiinni ja oli varmaan parilla säikeellä enään kii. Niin se anto varmaa niin paljon jännitehukkaa ettei se ladannutkaan kunnolla.. Nyt lataa niinku pitääkin ja vaikka pitää valopatteria päällä niin ei se sulake enään hajoakkaan... Jos joku ny haluaa tietää et mite se tapahtu ni laturin perseeseen yleismittari kii(piippi) siihe B napaan.. Sit toinen siihen 24 akun plussaa kii jost lähtee ne virtajohot sinne laturille... Pitäs piipapata.. Noh meillä ei piipannu.. Sit vaan käsikopelollla heiluttelemaan kaikkia johtoja ja liittimiä..Aikansa heilutteli niin löyty se vika.. Toivo meinas mennä jo itelläki.... Kärsivällisyyttä! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nostetaas vähän vanhaa topikkia.
Kysymys 1. Missä sijaitsee -81 vuosimallin patrollissa jännitteen säädin? kysymys 2. Mikä sähkömötikkä on kuskinpuolella, pellin alla käynnistysreleen vieressä? menee 2 johtoa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj lataus | GENOBI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.05.2009 21:19 |
Hiluksin lataus ongelma | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.01.2009 19:59 |
vanhan Patrolin lataus? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.01.2008 16:54 | |
patrollin lataus ongelma | Jukkar | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.01.2008 19:39 |
hj.n lataus | hampuusi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.01.2007 20:35 |