Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.01.2011, 11:17
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Perusasetus

Psyykkisistä ongelmista kärsivien, lähes poikkeuksetta käytöshäiriöisten ja usein aggressiivisten kehitysvammaisten hoitoyksikkö. Siellä nykyäänkin.

Vanha 30.01.2011, 13:36
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Perusasetus

Ammatti mies

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
Psyykkisistä ongelmista kärsivien, lähes poikkeuksetta käytöshäiriöisten ja usein aggressiivisten kehitysvammaisten hoitoyksikkö. Siellä nykyäänkin.
Suthan on kuin luoto offroad mieheks.
Vastaa lainaten
Vanha 30.01.2011, 13:45
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Perusasetus

Teollisuuseristäjä. Villoitusta yli 60°c lämpötilassa. En tykänny...
Vanha 30.01.2011, 14:09
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Perusasetus

Mekaaninen metsäteollisuus-->eli Sahalla...hienosti hoituu hommat, yks mies on "oikein" palkattu ja sellaisessa asemassa oleva että määrää linjan tahdin...siinä sitten tee pakkotahtiin hommia minimi palkalla, siihen päälle työnjohto joka ei edes peruskoulua ole käynyt vaan on isänsä mukana kulkenut sahoilla polvenkorkusesta...pantaa kiristävä johtamistyyli ja onneton palkka (2vk tili ei riittänyt edes asuntolainan lyhennykseen) lisäksi työhön "kuuluvat" vaaratilanteet.

Hyvä työporukka(mielummin yksin kun paskassa porukassa) on suurin osuus työssä viihtymisessä, heti perään marssii kyllä palkka, johtamis tyyli ja joustavuus (puolin sun toisin)...
Vastaa lainaten
Vanha 30.01.2011, 14:26
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
Psyykkisistä ongelmista kärsivien, lähes poikkeuksetta käytöshäiriöisten ja usein aggressiivisten kehitysvammaisten hoitoyksikkö.
7 vuotta olin Offivarusteessa ja mulla oli ihan samanlaiset olosuhteet, ja ei ne asiakkaat mitään, mutta se KooPee

Henkisesti pahin paikka mulla on ollut joskus 80-luvun lopussa silloinen Konela-auto (lada, mosse ja volga), kun mulla ei ollut kommaripuolueen punakantista jäsenkirjaa, eikä mun silloinen huumorintaju meinannu kestää sitä neuvostokaluston kehumista, äijät oli meinaan ihan tosissaan siinä uskossa, että ne oli ylivertaisia autoja länsimaisiin tuotteisiin verrattuna. Jäi aika lyhytaikaiseks se työpaikka vaikka palkka kyllä olis ollut ihan kelvollinen.
Vastaa lainaten
Vanha 30.01.2011, 14:39
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Perusasetus

On tullu suolahapolla pestyä elementtejä ajettu kaljaa ja postii mut raskain kaikista tais olla viime kesänä ku piti yhen paapan pihaa tehhä semmonen pengerrys-tuki ratapölkystä, huom paappa oli tosiaa jämähtäny sota ajalle työkaluista lähtien.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
Vanha 30.01.2011, 15:44
Mutamies:n Avatar
Mutamies Mutamies ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Suur-Salo, Finland.
Perusasetus

Korjasin Renault merkkisiä henkilöautoja huollossa. Vuoden.
Vastaa lainaten
Vanha 30.01.2011, 16:05
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Mä en tiedä mikä olis raskain, mutta vissiin se eka työpaikka koskaan eli mansikanpoiminta 14-kesäisenä. Ei jääny mitään positiivista kuvaa niistä parista viikosta.

Ei seuraavan kesän "lautapoika"-hommatkaan naapurikylän puuveistämöllä mitään herkkua ollut. Mut sitä seuraavina 3 kesänä pääsin kaverin isälle töihin turvesuolle. Vanhalla Ursuksella pyöriteltiin yötä päivää siellä. Ylivoimaisesti paskaisin homma koskaan, ihan neekerinä päivän päätteeksi, kun hikisenä ovet auki piti työntää meneen että ees pikkusen ilma vaihtuis kabiinissa. Välillä huikkaa pullosta ja radio ja Ursus huusi kilpaa peltoreitten läpi. Muuten suht lepposaa touhua, jäi ihan hyvät muistot noista.
Vastaa lainaten
Vanha 30.01.2011, 16:07
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Malmin sairaala, kohtuullisen "fyysinen" työpaikka.
Vanha 30.01.2011, 16:41
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Perusasetus

Turvesuon kunnostusjyrsimen ajo. Kyseessä siis varta vasten rakennettu tela-alustainen laitos jolla kihnutettiin neva nostokuntoon. Ensi jyrsittiin kokonaan läpi, sitte ruuvvattiin muotoon ja jyrsittiin vielä kerran. 12h päiviä kävelyvauhtia sarkaa päästä päähän... Palkka oli kyllä enemmän ku kohallaan mutta ku se ei riitä saamaan työstä mielekästä.

"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
Vanha 30.01.2011, 19:14
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutamies Näytä viesti
Korjasin Renault merkkisiä henkilöautoja huollossa. Vuoden.
Ei käy kateeks . Ei oo kyl pelkoo työttömyydest ku ranskalaisten kans pelaa.
Ja Audit on kans mahottoman veemäisii pyydyksii (ainaskii mun mielest vaikken mä mitää mistää tiiäkkää )

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
Vanha 06.02.2011, 19:00
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti

Henkisesti pahin paikka mulla on ollut joskus 80-luvun lopussa silloinen Konela-auto (lada, mosse ja volga), kun mulla ei ollut kommaripuolueen punakantista jäsenkirjaa, eikä mun silloinen huumorintaju meinannu kestää sitä neuvostokaluston kehumista, äijät oli meinaan ihan tosissaan siinä uskossa, että ne oli ylivertaisia autoja länsimaisiin tuotteisiin verrattuna. Jäi aika lyhytaikaiseks se työpaikka vaikka palkka kyllä olis ollut ihan kelvollinen.
tää selittääkin monta asiaa

mulla kamalin kokemus oli kalkin levitys pellolle paskalla zetorilla josta ei saanut vaudissa pienempää silmään edes itkemällä, kärri oli pelastettu paalauksesta ainakin 10vuotta aikaisemmin.

levitystä piti tehdä öisin koska päivät kului noita romuja parsien 20asteen pakkasessa pelti suulissa maalattialla.
mun "työkalussa" oli 2 toimivaa lamppua josta toinen oli hehkulanka polttimolla, lämmitin pitin nippanappa etuikkunan sulana eli hytissä ei lämmennyt kuin hermot, oli se komiaa kun oli umpijäässä kalkkia kalsareissakin huomas että kärrystä meni hytikka letku paskaks taas

Viimeksi muokannut Kankku : 07.02.2011 09:10
Vastaa lainaten
Vanha 06.02.2011, 20:31
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Perusasetus

Itsellä fyysisesti rankin homma oli Kiitolinjan jakohommat. Päivät oli 12-18h, kuormat tehtiin ja purettiin käsipelillä, siis pumppukärry+perälauta systeemillä ja usein purettiin lavat ja "paalattiin" kuormat että sai kaikki kyytiin. Työkalutkin oli mitä sattuu, uusia vetopyöriä ei saanut talveksi, autossa ei ollut lapioo ketjuista puhumattakaan. Usein keikat vei pikkuteiden päähän maatiloille, ja välillä matka taittuikin ketjun perässä traktorin vetämänä. Homma oli kyllä opettavaista, eikä tarvinnut salilla käydä . Palkka oli ainoita asioita mikä toimi niin kuin piti, ja nuorella miehellä olikin yhtäkkiä rahaa käytettävissä. Yleensä perjantai-iltana oli niin poikki että simahti sohvalle firman kuteet päällä, mutta lauantai piti tietysti rillutella.

Kyseinen firma meni jo vuosia sitten konkurssiin, itse tajusin lähteä ennen.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mihin olet ollut/olet koukussa? Skorpioni Chit-Chat 14 09.03.2008 22:41
Työpaikka löydetty Ex_inkkari Chit-Chat 64 13.01.2007 04:04
asentajalle työpaikka tarjolla... KooPee Tekniikka & Jutustelu 13 17.07.2006 18:26
Unelma työpaikka BeGe Chit-Chat 12 27.10.2005 22:01
Olet ollut liian kauan Suomessa jos... bono Bullshit 0 27.11.2002 19:50

Sivu luotu: 22:35 (GMT +2).