Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 16.01.2004, 16:25
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Luulisin että LJ ja TD/V6 -Hiluxin perät vastaa toisiaan, samoin kun RJ ja vapari-Hilux. Perustyypiltään ne onkuitenkin lähellä toisiaan, kun käyttävät pikkuperää edessä ja takana.

On niissä rj:n ja hiluksin perissä tietty tuo jousituksen tuoma ero ulkopuolelle ja mites se välitys? Hiluksissa on se 4,55 vai 4,54. Lj:ssä oli ainakin tiuhempi 4,8??? ja murikka oli päällepäin eri näkönen, pultit ja vetarit voi tietty käydä.
4-v. askeja ei taida olla kun niissä vanhemmissa korimalleissa ->84 ja eikös TD-hilux ole sillä ei-jäykällä etuperällä oleva kikotin? Käykö sen murikka vanhempiin?
Sit on niitä "intialaisversioita" jonka osat ei käy mihinkään eikä niitä ole tojota edes ikinä valmistanu tai kukaan kuullukkaan...


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LN110 on samaa mallisarjaa kuin jne.paperi??? SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 34 10.02.2006 16:59
Hummerin sukua? sippis Tekniikka & Jutustelu 4 16.02.2005 15:02


Sivu luotu: 16:55 (GMT +2).