Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 16.01.2004, 10:49
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Rj:stä ei pysty sanoo, kun noi bensavehkeet on aika harvinaisia, mutta lj:n loota näyttää samalta. Siinä voi olla kytkin kopassa eroa koneen pultin rei'issä niinkun hilux ja hiace => yksi pultti ei käy kohilleen. vapari koneista hajoo mielellään männät ja hajottaa samalla lohkon. Lj:n turbo kone on päällepäin sama kone, mutta kannessa on n. 2 mm korkeampi palotila. Lj:n koneissa taitaa noi kannet särkyä mielellään. Vetareissa on sellainen kiva juttu, että kuski puolen vetari käy myös hj:stä, samoin murrokset.
Joo ja sisuskalut on aika lailla erillaiset. Kampiakselin kaulat o turbokoneessa 2mm paksummat ja paljon paljon muuta. Et ei pidä ihmetellä jos ei meinaa mahtua hiluxiin lj:n koneen ostat.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LN110 on samaa mallisarjaa kuin jne.paperi??? SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 34 10.02.2006 16:59
Hummerin sukua? sippis Tekniikka & Jutustelu 4 16.02.2005 15:02


Sivu luotu: 13:15 (GMT +2).