![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tää leka on hyvä , just kun luulet ettei mitään älytöntä voi tapahtua , ja taas ;-)
|
|
|||
|
|||
![]()
puhelimella ei voi nostaa hirttä tänään huomasin, avitin jalalla ja muistin et puhlu jäi housuntaskuun mut liian myöhään, vahinko tapahtui jo.
Onnex puhluun jäi virrat viel päälle niin sain tehtyy numeroista ja muista tiedoista varmuuskopion. Uus puhlu tilaukseen ja taitaapi merkki olla sonim x3 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kannattaa ottaa se pää pois perseestä ja miettiä tilannetta tarkemmin. Vähä älyisempikin ymmärtää rivien välistä että moottoritietä oli monta kilometriä ja minä ajan 80-90km/h niin kyllä normaali ihminen menee bensa autolla heittämällä ohi vanhasta diesel veturista, mua vitutti se kun kilometri tolkulla roikutaan ihan perseessä kiinni ja sitten vihdoin ja viimein jossain vaiheessa yritetään ohi vaikka hyviä tilaisuuksia olisi ollut aikaisemmin monta. Joko ymmärrät vai pitääkö käyttää tavu-viivoja? Mielestäsi olisi siis järkevä tilanne se että löysään vauhtia 80-kilometrin rajoituksella oman vauhtini n.90-> n.60km/h että takana olevat n. 10 autoa pääsee ohi? Ja sitten kun kaikki 10 autoa ovat ohi niin lisään vauhtiani taas n.90km/h ja mistä veto niin edellä olevat ajavat ihan täysin samaa nopeutta! Niillä kusipäillä ja kulliselillä on vaan joku vammanen fetissi päästä suuremmasta ohi.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 25.01.2011 17:03 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lähinnä siis tunnen myötähäpeää muiden puolesta että mitenkö jotkut jaksaa kinastella internet foorumilla vaikka ikää on ymmärtääkseni yli 15v ?
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 25.01.2011 17:10 |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
hyvin sivallettu! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa pomo joka ei pidä lupaustaan!
|
||||
|
||||
![]()
Mie oon kaunis ja muut on mukavia..eiku, siis niinku toisin päin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Jos susta tuntuu ettei sua ymmärretä niin ei ne tavuviivat siihen auta, vika on jossain ihan muualla ![]() Välillä tuntuu että tää internettikin on sulle vähän liian haastava, eikös jossais järjestetä sellaista atk ajokoulutusta? Sulla on samat ongelmat nettiliikenteessä kuin autoliikenteessäkin mutta eihän kukaan ole seppä syntyessään ja toiset oppivat hitaammin kuin toiset, jotkut ei opi koskaan ![]() Kyllä mä huumoria ymmärrän mutta liikenteessä törttöilyä en. |
|
|||
|
|||
![]()
Vituttaa, kun Ben Zyskowicz puhui eduskunnan täysistunnossa ja minä olin samaa mieltä!!!
Sitten alkoi vituttaa niitten muitten tollukoiden vastineet. Aivan saatanallista tuubaa. Kaikenmaailman keskinkertaisuuksia sitä sinnekkin äänestellään! Kuunnelkaapa joskus noita täysistuntoja! E: nyt vielä vituttaa etten osannut etes kirjoittaa oikein tuota tsyskoovitsiä. Joo, korjasin jo.
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. Viimeksi muokannut A-P : 26.01.2011 19:45 |
|
|||
|
|||
![]()
Istuntoja on joskus aina kuunneltu ja lähes joka kerta aiheuttanut huomattavia huutokiroamis -hetkiä. Ei noita voi liikaa kuunnella, tulee vielä tehneeksi jotain harkitsematonta, josta saa syytteet, kuten sille yhelle ukolle kävi, kun nettiin hieman kirjoitteli asiasta.
edit. ja tietenkin tuleva ex-akka vituttaa aina vaan suunnattomasti, millä vitulla sitä jaksaa maaliskuuhun asti. Sit ku siitä pääsee eroon, iskee varmaan vasta kunnolla päin naamaa, et ei nää tytärtää kuin pari kertaa kuussa. Elämä on välillä enemmän kuin perseestä. Viimeksi muokannut Mr_Peace : 27.01.2011 01:17 |
|
||||
|
||||
![]()
Tää pakkanen ottaa päähä, sormet tönkkönä vaikka mitkä lämpöpatterirukkaset köyttää kouraa.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minä opin nopeasti asiat.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|||
|
|||
![]()
Justhan sä kiihkeesti kerroit kuinka olit estänyt takaa tulevan auton ohituksen. Onks se muka normaalia ?? Miusta selvää törttöilyä liikenteessä !!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kerran ajoin Norjassa ja mua ei päästettu ohi, lopulta kun pääsin umpilaiskalla transhitillä ohi niin näytin ikkunasta kirvestä. Onko tämä törttöilyä?
|
||||
|
||||
![]()
Vitsiähän minäkin koitin veistellä joten ei morjestella kirveellä eikä nyrkillä jos joskus morjestellaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ln65:n akselit karkas ulottumattomiin ennenkuin ehti palkkapäivä tulla
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Lotto vielä tarkistamatta EI VITUTA kohta lotto tarkistettu NIIN kyllähän alakaa vitutttaan.......
|
||||
|
||||
![]()
Se vitu mylly ku ärrälle vie lapun sanoo vaa aina samaa: EI VOITTOA. PRKELE
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Hommaa tiedossa:
|
|
|||
|
|||
![]() ....
no eikös se traktori särkeytynyt tuohon pihaan.Aluevaihteiston siirtäjä irti vaihdelaatikon sisältä.Eikä taida saada paikalleen muuten kuin purkamalla koko nostolaite kotelon pois?
|
|
||||
|
||||
![]()
Toinen vaihtoehto on katkaista koko kone.. Riippuu merkistä..
|
|
||||
|
||||
![]()
Miks halapoja tarjouksia tuloo vastaan aina silloon ku ei oo tarpeeks rahaa
![]() Briteistä löytyis Range Roverin alkuperäsiä etutukivarsia -82% alennuksella varaston tyhjäyksen ansioista, eli sais kaikki 4 kipaletta yhden hinnalla ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |